חניה בכחול לבן
חניה בכחול לבן

עקב משבר הקורונה החניה בכחול לבן ברחבי העיר רחובות בחינם

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, קבע כי בשל משבר הקורונה לא יינתנו דוחות בחניה בכחול לבן וכי דוחות שניתנו החל מיום ראשון האחרון (15.3) יבוטלו במקרה של ערעור

פורסם בתאריך: 18.3.20 19:43

-->

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, קבע כי בשל משבר הקורונה לא יינתנו דוחות בחניה בכחול לבן ברחבי העיר, לרבות באזור בית החולים קפלן ופארק המדע. זאת בהתאם לפנייתם של מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני בעירייה, ליאור שוקרי, וחבר המועצה מחזיק תיק התחבורה, אבי קינד.

בעקבות זאת, דוחות חניה יינתנו רק בגין חניה במקומות האסורים לחניה עד לסיום משבר הקורונה. בנוסף, על תושבים שקיבלו דוח חניה החל מיום ראשון האחרון (15.3) ועד היום (רביעי) לערער עליו באגף התנועה והדוח יבוטל לפנים משורת הדין.

יש לציין כי כבר ביום חמישי ה-12.3 פנה חבר מועצת העיר אביב איטח לראש העירייה מלול, בהצעה לסדר שנועדה לאפשר חניה בחינם בכחול לבן בשטחי המסחר עד לאחר חג הפסח. במכתבו הסביר איטח: "לאור הנסיבות החמורות בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, ועל מנת לסייע לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים ולהקל עליהם בתקופה זו, אני מציע לאפשר חניה חינם בכחול לבן בשטחי מסחר ותעסוקה ברחבי העיר עד לאחר חג הפסח, במיפוי מוסכם ובתיאום עם רשות החניה. כך נוכל להקל ולו במעט על בעלי העסקים ולקוחותיהם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר