פראמדיקים של מד"א בדרך לביצוע דגימת ריריות בבתיהם של שוהים בבידוד מחשש לקורונה (צילום אילוסטרציה: דוברות מד"א)

בנו של חולה הקורונה שחזר מאיטליה לומד בתיכון ברנר. המועצה: "המשפחה כולה, ובכלל זה התלמיד, שוהה בבדיקות ובבידוד"

מספר שעות לאחר שמשרד הבריאות הודיע כי ישראלי ששב לארץ מאיטליה בטיסת אל על חלה בקורונה, המועצה האזורית ברנר, שבה לומד בנו, הוציאה הודעה לפיה כל המשפחה שוהה בבידוד

פורסם בתאריך: 27.2.20 22:22

-->

מספר שעות לאחר שמשרד הבריאות הודיע כי ישראלי ששב לארץ מאיטליה בטיסת אל על חלה בקורונה, המועצה האזורית ברנר, שבה לומד בנו, הוציאה הודעה לפיה כל המשפחה שוהה בבידוד.

בהודעה מטעם המועצה נמסר: "מורי, הורי ותלמידי תיכון ברנר, הורה של תלמיד שלנו חלה בקורונה. המשפחה כולה, ובכלל זה התלמיד, שוהה בבדיקות ובבידוד בבית חולים. אנו עומדים בקשר רציף עם משרד הבריאות ומשרד החינוך ונפעל ונעדכן בהתאם להתפתחויות ולהנחיות".

יש לציין כי המשפחה אינה מתגוררת בברנר, אך הבן שלומד בתיכון המקומי פקד את בית הספר מיום ראשון ועד לרגע שאביו אובחן כנושא את הנגיף. הבדיקה שבה נמצא האב חיובי לנגיף נערכה אתמול (רביעי) והבוקר הגיעו תוצאותיה.

מוקדם יותר עדכן משרד הבריאות כי מספר הטיסה מאיטליה שעליה היה האב החולה, שאובחן בנגיף הקורונה, הוא Iy 382 שנחתה בתאריך 23.2 בשעה 16:10. על כל מי שהיה בטיסה זו להיכנס באופן מיידי לבידוד בית למשך 14 יום ממועד הנחיתה ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון 5400*. אם במהלך הבידוד מופיעים סימפטומים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר