דגל הגאווה
דגל הגאווה

לראשונה ברחובות: ערב של אמנות ומוזיקה להט"בית

ארגון "קוויר בעיר" מציג ערב של תרבות, אמנות ויצירה להט"בית ברחובות. בתוכנית: תערוכה שתציג מרקם אנושי קווירי מגוון, עבודות למכירה, מרצ'נדייס, בר ונשנושים, די-ג'יי, מופע, ועוד

פורסם בתאריך: 25.2.20 09:12

-->

קוויר בעיר, בהקמתן של נעמה הכהן ועלמה קלברמן, הוא ארגון בית לקהילה הגאה ברחובות הפועל מזה שנה וחצי ומקיים ערבי תרבות, חברה ועוד. הארגון קם לאחר מצעד הגאווה הראשון בעיר, שהיה בסימן "יש קהילה" והביא כ-3,000 צועדים.

לראשונה מזה שנה וחצי של פעילות, הוחלט לנסות ולהרים תערוכה להט"בית, רחבה ומגוונת. האתגר למצוא אמנות ואמנים להט"ביים שירצו לקחת חלק באירוע גרם לחששות גדולים, אך בסופו של דבר הגיעו מעל ל-30 פניות של אמנים, וישתתפו בתערוכה מעל ל-20 ציורים, וידאו ארט, צילומים, עיצובים גרפיים, שירה, ספוקן וורד ומוזיקה.

על הבמה יעלו די-ג'יי שגיא סטיקלרו, עלמה קלברמן תשיק את הסינגל "מסתובבת" ותארח את עמית פלגי – רקדן, כוריאוגרף ושחקן הקליפ שעשה את כל הדרך מהולנד. אסף אור, מוזיקאי רחובותי גאה, יבצע את השיר "כמו שביקשת" וגם מיקה טל, מוזיקאית רחובותית מוכשרת, תבצע דואט מיוחד.

יום שבת ה-29.2, סטודיו תמרה, רחוב בתיה מקוב 20, רחובות. בשעה 20:00 התכנסות, תערוכה, מינגלינג, מוזיקה ונשנושים. בשעה 21:00 תחילת ההופעה. עלות כניסה: 40 שקלים, כוללת סטיקר / גלויה לבחירה של עלמה קלברמן. ניתן לשריין מקומות בקישור זה. האירוע אינו מונגש ומתקיים בקומה ה-2, ללא מעלית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר