סיון גולדשטיין
סיון גולדשטיין

סיון גולדשטיין, רחובותית בת 10 בלבד, תתארח בספריה המרכזית לרגל צאת ספרה העשירי

רשת הספריות של חוויות רחובות מציינת את חודש האישה הבינלאומי בהעצמת יוצרות. בין האורחות יהיו גם סיון גולדשטיין הרחובותית, והשחקנית והסופרת אדווה בולה

פורסם בתאריך: 25.2.20 07:37

-->

ברשת ספריות חוויות רחובות מציינים את חודש האישה הבינלאומי במגוון אירועים לגילאים שונים, שבמרכזם נשים יוצרות. במסגרת החודש, הסופרת הרחובותית הצעירה, סיון גולדשטיין בת ה-10 בלבד, תתארח בספרייה המרכזית עם צאת ספרה העשירי במספר. סיון תקיים שעות סיפור והפעלה בעקבות שני ספריה האחרונים: "אדם ראש הממשלה", כהשראה והכנה לקוראים הצעירים לפני הבחירות, ו"רותם שחקנית הכדורגל", לרגל חודש האישה הבינלאומי.

עוד יתקיים מפגש "סופרות שוות" המארח סופרות בספריות ברחב הארץ, בשיתוף עמותת נעמ"ת. סיגל לוי בן ישי, מנהלת הספריות: "כשהציעו לנו מנעמ"ת לקחת חלק בפרויקט לכבוד חודש האישה הבינלאומי, בחרנו בשחקנית אדווה בולה משום שהנשים הן במרכז ספריה, משום שהיא סופרת יחסית לא מוכרת אבל ממש שווה להכיר אותה טוב יותר, ומשום שאנחנו בטוחות שהקהל ייהנה להקשיב לב באותה מידה שהוא נהנה לקרוא את ספריה".

אדווה בולה היא שחקנית (צומת מילר, פלפלים צהובים), תסריטאית ותיקה ומוכרת, וסופרת חדשה שהוציאה עד עתה שני קבצי נובלות שזכו לתשומת לב הקהל ולביקורות טובות: "דברים שאני יודעת על ר'" ו"בריכה עירונית". "מדובר על 9 סיפורים קצרים שבמרכזן נשים. בדייקנות חריפה הם מספרים על חיים רגילים, לא נוחים, לא מושלמים, אבל אמיתיים עד אימה. אין בסיפוריה של בולה נחמה אבל יש הרבה אמפטיה והזדהות", אומרת לוי בן ישי.

אדווה בולה: 15.3.2020 בשעה 20:00. מחיר: 10 שקלים. להזמנות: 089457916.

סיון גולדשטיין: 27.2.020 בשעה 17:30 עם הספר "אדם ראש הממשלה". 17.3.2020 בשעה 17:30 עם הספר "רותם שחקנית הכדורגל". הכניסה חופשית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר