מיקה יעקבוביץ מיבניאלי בתחרות הכותבים הצעירים (צילום: אילן ספירא)
מיקה יעקבוביץ מיבניאלי בתחרות הכותבים הצעירים (צילום: אילן ספירא)

מקומות ראשונים לתלמידי רחובות בגמר הארצי של תחרות הכותבים הצעירים

הישגים מרשימים לתלמידי בתי הספר 'שביט' ו'יביניאלי' מרחובות בתחרות הכותבים הצעירים של המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך

פורסם בתאריך: 24.2.20 10:42

-->

עיריית רחובות תומכת בתוכנית "הכותבים הצעירים" של המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך, על מנת לעודד את הכתיבה וכושר הביטוי בקרב התלמידים. באירוע הגמר של התחרות, אשר התקיים השבוע בתל אביב, נרשמו הישגים מרשימים לתלמידי בתי הספר 'שביט' ו'יביניאלי' מרחובות.

איתי אינגדה, תלמיד בית הספר 'שביט', זכה במקום השני עם הסיפור 'לא נכנע ללחץ'. מכיתות ד' זכו במקום השני במשותף מיקה יעקובוביץ מ'יבניאלי', שכתבה את הסיפור 'בזכות היומן', ואליאן דמסה מ'שביט' עם הסיפור 'בריונות ברשת'. גם בתחרות לכיתות ו' רשמה תלמידה מהעיר הישג מרשים, אלינוי זריהון מ'יבניאלי', שהגיעה למקום השני עם הסיפור 'נלכדת ברשת'.

תחרות הכותבים הצעירים של המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מיועדת לתלמידים מכיתות ג'-ו' ומתקיימת מדי שנה. בשלב הראשון כותבים אלפי ילדים מרחבי הארץ סיפור קצר פרי דמיונם, כחלק מהתוכנית הייחודית לכישורי שפה שמפעיל המרכז בבתי הספר, בשיתוף ובתמיכת עיריית רחובות ובהובלת ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום.

הסיפורים נבדקים על ידי צוות מקצועי של בית הספר והילדים שסיפוריהם הגיעו למקומות הראשונים בתחרויות הבית ספריות התמודדו בשלב הגמר בהנחיית כוכב הילדים טל מוסרי. באירוע גם הוענק פרס חיים לסופר הילדים האהוב יהודה אטלס.

זהר בלום: "אני גאה בהישגים שהציגו תלמידי רחובות בתחרות. אנו תומכים בתוכנית הכתיבה ומעודדים את העיסוק בכתיבה ובביטוי בעל פה ובכתב בקרב התלמידים, מתוך הבנה כי זהו כלי חשוב במהלך הלימודים ולחיים בכלל".

דן פוטרמן, מנכ"ל המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך: "תחרות הכותבים הינה אחת מנקודות השיא במסגרת התוכנית לכישורי שפה שאנו מפעילים בבתי הספר, והיא מאפשרת לילדים למצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם ולהגיע לרמה של כתיבת סיפורים מרגשים. אני מברך את תלמידי רחובות שזכו במקומות הראשונים, תוצר של התהליך שאנחנו עוברים יחד עם בתי הספר והצוות החינוכי, בשיתוף ובתמיכת עיריית רחובות, המהווה הוכחה שפיתוח מצוינות חינוכית והשקעה בכישורי שפה מחזקים גם את הביטחון של התלמידים וגם את היכולת שלהם להצליח ולהצטיין".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר