גינת הכלבים בשיכון ותיקים
גינת הכלבים בשיכון ותיקים

עיריית רחובות מכשירה גינת כלבים חדשה ברחוב פלדי

בימים אלה מכשירה עיריית רחובות שטח של כ-260 מ"ר לטובת גינת כלבים ברחוב פלדי בעיר. בהמשך השנה יתווספו גינות כלבים חדשות גם ברחוב המנוף ובשכונת אושיות

פורסם בתאריך: 23.2.20 12:02

-->

עיריית רחובות, באמצעות אגף גנים ועיצוב הסביבה, מכשירה בימים אלה שטח מתאים לגינה חדשה המיועדת להולכים על ארבע בגן אזורי ויצמן שברחוב פלדי. שטח הגינה החדשה צפוי להיות כ-260 מ"ר ויהיו בו מתקן משחקים לכלבים וריהוט מתאים, כולל ספסלים, ברזיה ותאורה. העבודות יחלו השבוע.

ברחובות יש כ-8,000 כלבים רשומים במאגר הווטרינר העירוני, והיקף הכלבים בעיר הולך וגדל. על מנת לסייע לבעלי הכלבים בתחום זה, ולרווחת ההולכים על ארבע, הוחלט כי כחלק מהעשייה של אגף גנים ועיצוב הסביבה, נושא גינות הכלבים יעבור תהליך רה ארגון. התהליך כולל בחינה מעמיקה של הגינות הקיימות והצרכים להקמת גינות חדשות ברחבי העיר, לרבות איתור שטחים לגינות כלבים נוספות. כל זאת במטרה להגיע לפריסה רחבה שתרשת את כל העיר בגינות כלבים. בסיומו של התהליך עיריית רחובות תפרסם מפה של כל גינות הכלבים בעיר, כך שכל תושב המחזיק כלב יוכל לבדוק היכן הגינה הקרובה אל ביתו. במסגרת זו, ועל פי התכנון לשנת 2020, העירייה תקים עוד 2 גינות כלבים נוספות בעיר, ברחוב המנוף ובשכונת אושיות.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "עיריית רחובות אוהבת את ההולכים על ארבע ומבקשת לעודד את אימוץ הכלבים בעיר. אנו מטפחים את מצאי גינות הכלבים הקיים ומגדילים אותו לטובת התושבים, גם במטרה לצמצם תופעת גללי הכלבים ברחובות. אנחנו מזמינים את כל בעלי הכלבים ליהנות מהגינות, ומצד שני להתחשב ולזכור שיש שכנים מסביב בכל הנוגע לשמירה על השקט, הניקיון והסדר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר