דגני בוקר מופחתי סוכר של פיטנס (צילום סטודיו אסם)
דגני בוקר מופחתי סוכר של פיטנס (צילום סטודיו אסם)

טעמנו את דגני נסטלה החדשים מופחתי הסוכר ואת הערגליות בטעם תפוז

דגני הבוקר של נסטלה במתיקות מעודנת, מהדורה מיוחדת של ערגליות, עוגיות לוטוס באריזות המותאמות למשלוח המנות, פסטו ואנטיפסטי ארטישוק, והמוצרים של ענקית הקוסמטיקה OLAY שעשו עלייה לישראל

פורסם בתאריך: 23.2.20 08:48

-->

דגני הבוקר של נסטלה מרחיבים את מגוון המוצרים ומשיקים גרסאות במתיקות מעודנת של האני נאט צ'יריוס וקראנץ', עם פחות מ-10% סוכר. המוצרים מכילים דגנים מלאים כרכיב ראשון, צ'יריוס עם 100% דגנים מלאים מסך הדגנים במוצר. המוצרים החדשים של צ'יריוס וקראנצ' יימכרו לצד המוצרים הקיימים כיום בשוק, דבר אשר יאפשר לצרכנים לבחור אילו מוצרים לרכוש.

בסדרת פיטנס מושק פיטנס שקדים ודבש במתכון משופר עם הפחתה של 50% מכמות הסוכר, ותוספת של 40% יותר שקדים פרוסים. המוצר יחליף את המוצר הקודם.

השקת המוצרים מהווה צעד נוסף במימוש התחייבותה של אסם נסטלה לשיפור הערכים התזונתיים של מוצרי החברה והם עומדים באופן מלא בתקנות סימון המזון של משרד הבריאות.

נחום זיימן, מנהל חטיבת דגני הבוקר והקפה של NESTLE בישראל: "מחקרים רבים מציגים כי ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום. בדגני נסטלה אנו שוקדים על מנת להציע את הפתרונות הטובים ביותר לכל המשפחה מתוך מחויבות להציע לצרכנים מוצרים טובים ומזינים יותר המשלבים טעם נהדר. המוצרים החדשים מושקים בסיום תהליך פיתוח ארוך במעבדות דגני נסטלה והם מיוצרים מחומרי גלם חדשניים וטבעיים, כולל פרי המונק המעניק למוצרים מתיקות טבעית ללא ממתיקים מלאכותיים. המוצרים החדשים עברו בהצלחה גדולה את מבחני הטעימה בקרב הצרכנים ועומדים בסטנדרטים הגבוהים של טעם ואיכות כפי שאנו מקפידים בכל מוצרינו".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: לוקח קצת זמן להתרגל למתיקות המעודנת, אבל המוצרים נשארו טעימים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

דגני בוקר מופחתי סוכר של פיטנס (צילום סטודיו אסם)

דגני בוקר מופחתי סוכר של פיטנס (צילום סטודיו אסם)

 

 

אסם מרחיבה את סדרת העוגיות "ערגליות" ומשיקה מהדורה מיוחדת לכבוד חג פורים: ערגליות במילוי תפוז, שמצטרפות למגוון הטעמים הקיימים: ערגליות במילוי תות, ערגליות במילוי שוקולד וערגליות במילוי פטל.

ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "בשנתיים האחרונות הרחבנו את מגוון הטעמים של ערגליות וראינו שהם התקבלו באהבה גדולה בקרב הצרכנים. לקראת חג פורים זיהינו כי מדובר בהזדמנות נהדרת להמשיך את הקו ולהשיק את הטעם החדש ערגליות בטעם תפוז. תפוז הוא אחד מפירות ההדר הנפוצים ביותר והאהובים בישראל, ערגליות בטעם תפוז זכו לציון גבוה במבחני הטעימה ואנו בטוחים שהטעם החדש יכניס רעננות בחוויית הפינוק".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

שורה תחתונה: ניגשנו לטעימה בחשש, אבל הופתענו לטובה. האמת? טעים מאוד!

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

ערגליות תפוז (צילום: סטודיו אסם)

ערגליות תפוז (צילום: סטודיו אסם)

 

מותג עוגיות לוטוס השיק במיוחד לכבוד חג הפורים לוטוס באריזות קטנות. בכל מארז שמונה יחידות של זוג עוגיות עטופות, מה שמאפשר להכניס אותן בקלות למשלוחי מנות בלי שהכל יתמלא בפירורים.

עוגיות לוטוס נולדו ב-1932 במפעלי חברת Lotus Bakeries שבבלגיה. מאז ועד היום מיוצרות העוגיות במפעלי לוטוס בעולם על פי המתכון המסורתי בטעם קרמל. בישראל, אגב, מדי שנה נצרכות מעל 110,000,000 עוגיות לוטוס, מה שהופך אותנו לאחת המדינות המובילות בעולם בצריכתן לנפש מחוץ לבלגיה.

ניתן להשיג את המארזים המוקטנים ברשתות השיווק עד פורים (10.3.20) בלבד. נמכר בחבילת 124 גרם.

שורה תחתונה: את הטעם אתם בטח מכירים. האריזה החדשה פשוט תעשה לכם סדר במשלוחי המנות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

לוטוס באריזה מוקטנת (צילום: יח"צ)

לוטוס באריזה מוקטנת (צילום: יח"צ)

מותג SACLA מרחיב את סדרת מוצרי הפסטו לאור הצלחתם בישראל, ומשיק בימים אלו שלושה מוצרי ארטישוק איטלקיים חדשים:

פסטו ארטישוק עשיר ומרענן בטעם אותנטי, עשוי מבזיליקום טרי וארטישוק איכותי.

פסטו ארטישוק בתוספת גבינת גראנה פדנו איטלקית איכותית.

אנטיפסטי ארטישוק: תחתיות ארטישוק, עגבניות מתוקות מיובשות וצלפים בשמן חמניות לתוספת חמיצות מעודנת. אנטיפסטי ארטישוק מתאים להגשה כפתיח לארוחה (לאחר סינון השמן), בסלט עלים ירוקים, על ברוסקטה, או כתוספת קלילה למנות דג לבן, חזה עוף ועוד. את השמן הארומטי כדאי לשמור ולהוסיף לרוטב וינגרט או כתיבול לסלט.
כלל המוצרים מקוריים ומכינים אותם על פי מתכון כשר מיוחד שיוצר במיוחד עבורנו הישראלים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: ארטישוק כפי שלא הכרתם.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

מוצרי ארטישוק מבית סאקלה (צילום: יח"צ)

מוצרי ארטישוק מבית סאקלה (צילום: יח"צ)

 

OLAY, מותג הטיפוח והקוסמטיקה המוביל במכירות בשוק האמריקאי, ומי שמוביל במכר העולמי גם בדרום אמריקה, אנגליה, הודו ואסיה, מגיע לישראל. 85 מיליון נשים ברחבי העולם משתמשות מדי שנה בסדרת מוצרי OLAY, הנחשבים לקרמים ברי-השגה המעניקים תוצאות של מותגי יוקרה. עובדה זו זכתה למשנה תוקף ולתהודה עולמית, אחרי שמחקרים אשר השוו בין קרמים שונים בשימוש של 12 שבועות, מצאו כי מוצרי OLAY נמצאו יעילים יותר מקרמים קוריאנים, צרפתים וקרמי יוקרה ב $400. על פי אותם מחקרים OLAY הובילו עם תוצאות נראות לעין בטשטוש סימני גיל, קמטוטים וקמטים תוך 28 יום בלבד.

המותג האמריקאי מפותח ומיוצר באותן מעבדות של מותג היוקרה המוביל היפני SKII (גם הוא מבית פרוקטר אנד גמבל), תחת ידם של כ-1,000 מדענים הפועלים ב-10 מרכזי מחקר ופיתוח בעולם. אלו מייצרים עבור OLAY את הנוסחאות המתקדמות ביותר של אנטי-אייג'ינג הקיימות היום בשוק, ובפרט בקטגוריית מוצרי הצריכה (MASS MARKET), שאמורה להיות נוחה לכל כיס.

הסדרות שעושות עלייה לישראל: הוחלט לייבא תחילה לארץ את סדרות האנטי אייג'ינג המתקדמות ביותר של OLAY, עם נוסחאות מעולות וייחודיות של ויטמין B3+, אמינו פפטידים וחומצה היאלרונית. ייחודה של סדרה זו, מעבר למרכיבי האנטי אייג'ינג הרגילים כגון חומצה היאלרונית ו-וויטמין E, היא שמוצרי OLAY מועשרים בויטמין B3+ ואמינו פפטידים אשר גם מגבירים את תחלופת התאים והתחדשות העור בצורה יוצאת דופן, וגם שומרים על לחות העור בו זמנית. שתי פעולות אלה של האצת התחדשות העור ושמירה על הלחות מובילים לתוצאות חסרות תקדים בהפחתה ובמניעת סימני גיל על עור הפנים.

בהתאמה לתנאי האקלים הישראלי, נבחרו להוביל את ההשקה מוצרי OLAY בעלי הגנה מהשמש במינון גבוה יחסית SPF30 / SPF20, שכן מחקרים רבים הוכיחו כי בעוד נשים מודעות לכך שהגורם מספר 1 להזדקנות עור הפנים הינו חשיפה לקרני שמש, הן עדיין לא מרבות למרוח קרם הגנה על הפנים וזאת בשל תחושת השמנוניות, דביקות של הקרם ומרקם לבן ואטום. בקרם ההזנה עם SPF של OLAY יש את כל מרכיבי האנטי-אייג'ינג במרקם קליל הנספג במהירות, עם ניחוח נעים ועדין.

הסדרות שיגיעו למדפים:

סדרת רג'נריסט: סרום, קרם יום, קרם יום עם SPF30, קרם לילה, קרם הזנה ללא ניחוח.

סדרת רג'נריסט לומינוס: בעלת רכיבים מתקני גוון להפחתת כתמים וכהויות, אשר חודרת עד 10 שכבות לתוך עור הפנים: סרום, קרם עם SPF20, קרם הזנה.

סדרת WHIPS בעלת מרקם קצפתי: סדרת האנטי-אייג'ינג החדשה והנמכרת ביותר בשנה החולפת בארה"ב. נוסחת אנטי-אייג'ינג במרקם קצפתי וקליל, כמו מגע אוויר. הנוסחה מכילה פולימר תלת מימדי דמוי ספוג, הדומה לחומצה היאלרונית במבנה שלו. בגלל המבנה הייחודי שלו הוא לוכד ומשחרר פי 1,000 ממשקלו בהידרציה ולכן יעיל הרבה יותר. המוצר הזה מושלם לאלו שלא אוהבות את התחושה ה"כבדה" של קרם "עשיר ופעיל" אך כן מעוניינות בתוצאות מרביות.

סדרת העיניים של OLAY: 3 מוצרים, כל אחד לשימוש אחר:

סרום ממצק לעיניים: לעור נפול הנוטה לקמטים, לעור מוצק יותר סביב אזור העיניים. פורמולה ללא בישום המועשרות בתרכובת חומצות אמינו לסיוע בהרמת עור נפול וחידוש פני העור לאורך זמן.

ג'ל עיניים להזנה עמוקה: הנשק הסודי לעור עייף ומיובש. פורמולה הנספגת במהירות, מועשרת בפפטידים, חומצה היאלרונית, ניאצינמיד ותמצית מלפפונים, מרווה את העור ומסייע בהזנתו לאורך זמן.

קרם עיניים אולטימטיבי בעל 3 הפעולות: טיפול בעיגולים שחורים, קמטים ונפיחות סביב העיניים. פורמולה עוצמתית ומתקנת צבע המועשרת בפפטידים וויטמינים. מסייעת בהענקת גוון אור אחיד באופן מיידי, מסייעת בחידוש פני העור לאורך הזמן, ומפחיתה נפיחות בעת עיסוייה לתוך העור.

ניתן להשיג ברשת סופר פארם בלבד.

שורה תחתונה: מוצרים מעולים שעושים את העבודה בלי שצריך לשבור תוכנית חיסכון.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

קרם יום אנטי אייג'ינג של OLAY (צילום: יח"צ חו"ל)

קרם יום אנטי אייג'ינג של OLAY (צילום: יח"צ חו"ל)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר