סדרת הקטניות של מיה תעשיות מזון (צילום: יח"צ)
סדרת הקטניות של מיה תעשיות מזון (צילום: יח"צ)

ט"ו בשבט הגיע, חג לקטניות

פירות מיובשים לבישול ואפייה, סדרת קטניות לחורף, סוטאז' עם מכסה רב שימושי, אבוקדו מוכן לאכילה, וקרקרים במליחות מעודנת

פורסם בתאריך: 2.2.20 09:12

-->

חברת 'מיה תעשיות מזון' משיקה לרגל ט"ו בשבט סדרת פירות מיובשים באריזה חדשה ושקופה. הסדרה כוללת מגוון רחב ואיכותי של פירות מיובשים, ביניהם: תמרים, משמשים, תאנים, צימוקים בהירים, שזיפים ללא גלעין, חמוציות חתוכות עם רכז תפוחים, מלון, אננס, מנגו, תפוח עץ, פפאיה, רצועות קוקוס ועוד.

הפירות המיובשים מהווים תוסף מזון עשיר בסיבים תזונתיים, כאשר שילובם עם מתיקות הפרי גורם לתחושת שובע לאורך זמן רב יותר מכל נשנוש מתוק אחר. על כן, פירות מיובשים מומלצים לאכילה כתחליף לממתק או כתחליף לסוכר במאכלים. פירות מיובשים הם דלים בנתרן ועשירים מאוד באשלגן ובכך מסייעים במניעת יתר לחץ דם. הם גם עשירים בסיבים תזונתיים, אשר מסייעים להקניית תחושת שובע. ניתן להוסיף אותם לפשטידות, סלטים, תבשילי עוף ואורז וכדומה. סדרת הפירות המיובשים של מיה כוללת גם מוצרים ללא סוכר, כגון אננס, מנגו ורצועות קוקוס, לצד מגוון רחב של אגוזים ושקדים: קשיו, פיסטוק, אגוזי מלך, אגוזי פקאן ועוד.

טווח מחירים: החל מ- 9.90 ועד 24.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון.

שורה תחתונה: חגיגה לאוהבי הפירות היבשים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

פירות יבשים של מיה תעשיות מזון (צילום: יח"צ)

פירות יבשים של מיה תעשיות מזון (צילום: יח"צ)

 

עוד מחברת 'מיה תעשיות מזון', מוצעת לרגל העונה הקרה סדרת קטניות כמקור טוב לחלבונים, ויטמינים ומינרלים. בסדרה: גריסי פנינה, חומוס, אפונה, שעועית מש, גריסים, שעועית לבנה, שעועית אדומה, קינואה מעורבת, קינואה אדומה, קינואה שחורה, בורגול, לקט לחמין, לקט קטניות בריאות, ועוד – כולם מתאימים לתבשילים בריאים.

הקטניות הן מקור מצוין לחלבונים מהצומח וגם לפחמימות מורכבות ולסיבים. בנוסף הן מסייעות לאזן את רמות הסוכר בדם ועוזרות להפחתת רמות הכולסטרול. הקטניות מלאות בוויטמינים מקבוצת אשלגן, וברזל ובמינרלים כמו אבץ, סידן ועוד.

בין היתר, שעועית מש מהווה מקור מצוין לסידן ולברזל, ומצוינת כתחליף בשר לצמחונים או טבעוניים שכן היא מכילה כמות גדולה של חלבון, ויטמינים מקבוצת B וסיבים תזונתיים. חומוס הוא קטנייה בעלת ערך תזונתי גבוה, המכילה כ-20% חלבון, ויטמין C, B, סידן, מגנזיום ועוד. בשל ריכוז הברזל הגבוה, היא מומלצת גם לנשים בהריון ומניקות. גריסי פנינה מכילים סיבים תזונתיים ומינרליים כמו ברזל ומגנזיום העוזרים להורדת רמת הסוכר בדם ותורמים לפעילות מערכת העיכול.

טווח מחירים: החל מ- 4.90 שקלים ל-500 גרם ועד ל-11.90 שקלים לקילו. ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון.

שורה תחתונה: בריא, טעים ומשביע.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

סדרת הקטניות של מיה תעשיות מזון (צילום: יח"צ)

סדרת הקטניות של מיה תעשיות מזון (צילום: יח"צ)

 

מותג ARCOSTEEL ממשיך להרחיב את סדרת הכלים Arcosteel Adoni בשיתוף השף מאיר אדוני, ומציע לרגל החורף סט שני חלקים: סיר סוטאז' בקוטר 30 ס"מ (תכולה: 4 ליטר) עם מכסה רב שימושי המשמש כפלטת גריל עצמאית. בכך ניתן להשתמש בסט על שתי להבות כיריים נפרדות.

לסוטאז' 3 שכבות של ציפוי STONE עמיד ומונע הידבקות, המאפשר שימוש מופחת בשמן לבישול בריא יותר. שני חלקי הסיר שומרים על הולכת חום שווה בזמן הבישול כך שהאוכל יכול להתבשל באופן אחיד.

הסט מוצע באריזת מתנה מהודרת, הכוללת בתוכה ספרון מתכונים של השף מאיר אדוני, עם 13 מתכונים נבחרים מתוך רשת המסעדות הכשרה שלו "דוניא".

הסיר ניתן לשימוש בכל סוגי הכיריים (כולל אינדוקציה) ובתנור עד 180 מעלות, קל לניקוי וניתן לשטיפה במדיח כלים.

מחיר: 379 שקלים, וב-25% הנחה עד ה- 29.2.2020. ניתן להשיג ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן ובחנויות כלי הבית המובחרות.

שורה תחתונה: שווה כל שקל. מוצר מעולה!

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

סוטאז' עם מכסה גריל רב שימושי מסדרת אדוני סטון של ארקוסטיל (צילום: יח"צ)

סוטאז' עם מכסה גריל רב שימושי מסדרת אדוני סטון של ארקוסטיל (צילום: יח"צ)

אוהבים אבוקדו? מתלבטים אם לעטוף אותו בעיתון או לא? מעכשיו כבר לא צריך לשבור את הראש (עם אבוקדו קשה). חדש מצמח שיווק תוצרת חקלאית: אבוקדו מוכן לאכילה באריזה חדשה שמאפשר לכם פשוט לקנות ולאכול. האריזה מכילה זוג אבוקדו בשלים ומוכנים לאכילה במשקל של 470 גרם לכל הפחות. מתאים לכל מי שמחפש פתרון זמין ומהיר לצריכת אבוקדו.

אופיר שוורץ, מנכ"ל צמח שיווק תוצרת חקלאית: "אנו משקיעים מאמצים רבים לחדש ולהוציא לשוק מוצרים חדשים שיתכתבו עם צרכי השוק, על מנת שהחקלאים שלנו יקבלו את המיטב מהתוצרת שלהם. אבוקדו רך ומוכן לאכילה הוא מוצר מבוקש, שהפך כבר לטרנד גלובלי וכעת ניתן להשיגו גם בישראל".

מחיר: 12.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

שורה תחתונה: סוף סוף קונים אבוקדו ונהנים ממנו באותו הרגע.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

אבוקדו מוכן לאכילה (צילום: יח"צ)

אבוקדו מוכן לאכילה (צילום: יח"צ)

 

אסם מרחיבה את מגוון מוצריה ומשיקה 2 מוצרים חדשים: קרם קרקר המצליח והאהוב במליחות מעודנת, וחטיפי קרקר מקמח מחמצת במליחות מעודנת. השקת המוצרים החדשים מהווה צעד נוסף במימוש התחייבותה של אסם לשיפור הערכים התזונתיים של מוצרי החברה, והם עומדים באופן מלא בתקנות הסימון של משרד הבריאות.

המוצרים החדשים מגיעים למדפים בתום תהליך פיתוח ארוך, והם התקבלו באהדה במבחני טעימה שנעשו בקרב צרכני הקטגוריה כחלק מתהליך הפיתוח.

ליאור עזרי, מנהל שיווק מאפה באסם: "המוצרים החדשים עברו בהצלחה גדולה את מבחני הטעימה שקיימנו והם עומדים בסטנדרטים הגבוהים של טעם ואיכות, כפי שאנו מקפידים בכל מוצרינו. המוצרים החדשים במליחות מעודנת יתווספו ויימכרו לצד המוצרים הקיימים כיום בשוק, דבר אשר יאפשר לצרכנים לבחור בעצמם אילו מוצרים לרכוש ולצרוך".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים בפני עצמו כנשנוש, והולך נהדר עם גבינות וממרחים שונים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

קרם קרקר במליחות מעודנת (צילום: סטודיו אסם)

קרם קרקר במליחות מעודנת (צילום: סטודיו אסם)

 

חטיפי קרקר במליחות מעודנת (צילום: סטודיו אסם)

חטיפי קרקר במליחות מעודנת (צילום: סטודיו אסם)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר