חיסון (צילום אילוסטרציה)
חיסון (צילום אילוסטרציה)

לא הצלחתם לחסן את הילדים נגד השפעת? בשבוע הבא תלמידי ב'-ד' ברחובות יוכלו להתחסן במרוכז

הורים לתלמידי כיתות ב', ג', ד' ברחובות אשר טרם חיסנו אותם נגד שפעת, מוזמנים לעשות זאת ביום שני הקרוב (13.1) במוקד חיסונים שנפתח במיוחד, בהרשמה מראש. ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אנו מזמינים את ההורים לחסן את התלמידים בהתאם למדיניות משרד הבריאות, בפרט לאור המחסור בחיסונים בקופות החולים"

פורסם בתאריך: 8.1.20 09:15

-->

בהתאם להחלטת משרד הבריאות, בשנת תש"פ יחוסנו בבתי הספר תלמידי כיתות ב', ג', ד' בחיסון נגד שפעת, כאשר משרד הבריאות עצמו מספק את החיסונים.

השנה הגיעו החיסונים מאוחר לארץ. עם קבלת החיסונים ממשרד הבריאות באמצע חודש נובמבר 2019, חברת פמי – הזכיינים של משרד הבריאות בבריאות התלמיד – החלה לחסן בבתי הספר. בעיר רחובות יתקיימו החיסונים לתלמידי כיתות ב', ג', ד' במוקד החיסונים שנפתח לשם כך ברחוב החבורה 20 רחובות, במתנ"ס חוויות אושיות, ביום שני בשבוע הבא (13.1) בין השעות 14.00-18.00.

החיסון בהרשמה למוקד מראש באמצעות הקישור הזה. ההרשמה תסתיים יום לפני החיסון, ב- 12.1, על מנת שניתן יהיה להיערך עם מספר חיסונים וכוח אדם מתאים. ביום זה יינתנו חיסונים רק לתלמידי כיתות ב', ג', ד', על פי החלטת משרד הבריאות. החיסונים יינתנו רק למי שטרם התחסן השנה ויש להצטייד בפנקס חיסונים.

ממלא מקום ראש העיר המחזיק בתיק החינוך, זהר בלום: "אנו מזמינים את ההורים לחסן את התלמידים בהתאם למדיניות משרד הבריאות, בפרט לאור המחסור בחיסונים בקופות החולים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר