משחת שיניים חדשה של אורל בי (צילום: יח"צ חו"ל)
משחת שיניים חדשה של אורל בי (צילום: יח"צ חו"ל)

זה מריח לנו טוב

מרכך כביסה מרוכז המבשם לאורך המון זמן, בושם ובודי מיסט המותאמים לעורן הרגיש של קטנטנות בכיכוב אנה ואלזה, קטשופ מותאם להכנת פיצה, הדור הבא והבריא יותר של ויטמינצ'יק, ומשחת שיניים שמשפרת את בריאות החניכיים

פורסם בתאריך: 5.1.20 13:09

-->

אחרי שהביא למהפכה בשוק מרככי הכביסה בישראל עם כדוריות הבושם העוצמתיות, מותג מרככי הכביסה Lenor מאפשר לנו להנות מניחוח כדוריות הבושם גם במרכך כביסה מרוכז ומבושם לניחוח שנשאר עד 12 שבועות.

המרכך המרוכז מעניק לבגדים ניחוח עוצמתי ורענן המשתחרר לאורך זמן ומפיץ ריח לאורך כל התהליך: הכיבוס עצמו, הייבוש, האחסון, הלבישה ולאורך כל היום.

סדרת מרככי הכביסה החדשים של Lenor מגיעה בשלושה ניחוחות:

Lenor Gold Orchid – בקבוק בצבע זהב. מאופיין בריחות סחלב עם רמזים של וניל, דבש ואפרסק.

Lenor Ocean Escape – בקבוק בצבע כחול. ריחות מרעננים של אוקיינוס ותערובת ניחוחות חושניים ומרגיעים של ילנג ילנג, יסמין וציפורן.

Lenor Ruby Jasmine – בקבוק בצבע ורוד. ניחוח של יסמין המשתלב עם ריחותיהם של שלל פירות ופרחים אחרים.

אופיר גוטמן מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "בעקבות ההצלחה האדירה של כדוריות הבישום לכביסה של לנור, אשר יצרו למעשה מהפכה בשוק הכביסה, החלטנו להמשיך ולהרחיב את קו המוצרים לכביסה ולבית. מרככי הכביסה יתנו מענה משלים ומושלם לבגדים שלנו".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: זה מריח לנו טוב. מכל הבחינות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

סדרת מרככי הכביסה החדשה של לנור (צילום: יח"צ חו"ל)

סדרת מרככי הכביסה החדשה של לנור (צילום: יח"צ חו"ל)

 

חמש שנים אחרי צאתו של הלהיט הענק בכיכובן של אנה ואלזה, חזר לאקרנים "לשבור את הקרח 2", סרט ההמשך של דיסני. לרגל המאורע היצרנית הספרדית "אייר –ואל" (זכיינית רשמית לייצור בשמי דיסני) השיקה בקבוק בושם ובודי מיסט המותאמים לעורן הרגיש של קטנטנות, בבקבוקים ממותגים עליהם מופיעות הדמויות של אנה ואלזה – הגיבורות הראשיות.

הבושם, או דה טואלט, מתאפיין בניחוח ליצ'י מתקתק ונעים המכיל תמציות הדרים ולימון, וניחן בריח ילדותי עדין. הבודי מיסט נטול האלוכוהול מתאפיין בניחוח דומה אך עדין אפילו יותר. הבשמים ברישיון משרד הבריאות ומותאמים כאמור במיוחד לעורן הרגיש של הקטנטנות.

מחיר בושם (30 מ"ל): 45 שקלים. מחיר בודי מיסט (200 מ"ל) 45 שקלים. ניתן להשיג ברשתות סופר-פארם, טויס אר אס, הפנינג והפיראט האדום.

שורה תחתונה: ישמח את הקטנות שרוצות להרגיש גדולות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

הניחוחות של לשבור את הקרח 2 (צילום: אלון גנון)

הניחוחות של לשבור את הקרח 2 (צילום: אלון גנון)

 

חברת אסם משיקה מהדורת קטשופ מיוחדת – קטשופ פיצה. מדובר בקטשופ בתיבול מעודן המעשיר ומשדרג את טעמה של הפיצה והופך את משימת הכנת הפיצה הביתית לפשוטה ומהירה יותר. הקטשופ החדש עומד בתקנות הסימון החדשות של משרד הבריאות.

עתליה צוקרמן, מנהלת המותג באסם: "כמובילי הקטגוריה, אנו תמיד שואפים לחדש ולרגש את קהל הצרכנים ולהשיק מהדורות מיוחדות המבוססות על קטשופ אסם האהוב. במחקרים שערכנו, זיהינו שצרכנים רבים מכינים פיצה ביתית לארוחת הערב עם קטשופ אסם ומעוניינים בפתרון משדרג טעם. באופן זה נולד הרעיון להשיק את קטשופ פיצה לשדרוג טעם הפיצה הביתית כך שתהיה טעימה, מתובלת ומעניינת. כמו כן, קטשופ פיצה זכה לקונצנזוס בקרב בני הנוער והמבוגרים, ודורג במקום הראשון בבחירת הצרכנים".

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: פתרון נחמד למי שמכין פיצה ביתית, אפילו על פיתה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

קטשופ פיצה (צילום: סטודיו אסם)

קטשופ פיצה (צילום: סטודיו אסם)

אסם השיקה סדרה חדשה תחת המותג ויטמינצ'יק, עם 50% פחות סוכר לכל כוס משקה מוכן (ביחס למתכון הקיים), בתוספת מתיקות מרכז פרי המונק. הסדרה חדשה כוללת טעמי פטל, ענבים ותפוח, בדומה לשלושת הטעמים המובילים של ויטמינצ'יק הקיים.

המוצר מגיע בבקבוק חדש של חצי ליטר ובזכות ריכוז הסירופ הגבוה ניתן להכין עם ויטמינצ'יק 40 כוסות משקה מוכן, בדיוק כמו בבקבוק הקיים בבקבוק 1 ליטר (כדי להכין כוס מיץ עם 50% פחות סוכר מומלץ למזוג סירופ בהתאם להוראות ההכנה שעל הבקבוק – לערבב רבע כוס סירופ עם 4 כוסות מים קרים).

באסם אומרים כי המוצר יוצא לשוק בתום תקופה ארוכה שבה פעל צוות החברה להביא לצרכן מוצר עם פחות סוכר, מתוק וטעים, וללא שימוש בממתיקים מלאכותיים. האתגר העיקרי היה להפחית את כמות הסוכר תוך שמירה גם על המתיקות וגם על הצבע, שמגיע ממקור טבעי.

אסם הצליחה להפחית את כמות הסוכר על ידי שימוש ברכז פרי המונק. פרי המונק (הנזיר) גדל ברובו בסין, וידוע גם בשם "לו האן גואו". הפרי מתוק מאוד למרות שכמות הסוכר בו אינה גבוהה, וזאת בזכות מרכיב נוסף בעל מתיקות גבוהה שמצוי באופן טבעי בפרי.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: עדיף על הויטמינצ'יק הקודם.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

ויטמינצ'יק 50% פחות סוכר (צילום: סטודיו אסם)

ויטמינצ'יק 50% פחות סוכר (צילום: סטודיו אסם)

 

Oral-B השיקה את משחת השיניים GUMLINE PURIFY, שהוכחה כמשפרת את בריאות החניכיים. משחת השיניים החדשה מטפלת בבעיות קיימות בחניכיים ותסייע במניעה ובשמירה על בריאות הפה בעזרת טכנולוגיית קצף פעיל ייחודית, בעלת טעם מצוין המנטרלת את רובד הפלאק המזיק.

המשחה החדשה מאופיינת בטעם עדין, בשונה ממשחות חניכיים אחרות אשר בעלות טעם מתכתי או מלוח, ובכך היא מאפשרת ביתר קלות לצחצח במשך 2 הדקות המומלצות ע"י רופאי השיניים ולהתמיד בשגרת הטיפול בחניכיים.

הקצף הפעיל עוטף את השיניים והחניכיים כדי להגיע גם לחללי הפה הקטנים ביותר, אשר קשים לגישה. משחת השיניים החדשה מכילה גם מרכיב "מקרר" (Cooling) חדש המרגיע את החניכיים במהלך הצחצוח ולאחריו, וכן וטכנולוגיית סטנוס פלואוריד משודרגת המטהרת ומנטרלת את רובד הפלאק המזיק, המסתתר לאורך קו החניכיים.

ד"ר ענת בניאל: "כשמדובר בבריאות הפה, אסור לנו לשכוח את החניכיים. אפילו אם אתם נהנים משיניים ללא מוקדי עששת (ללא חורים), אין זה אומר שאתם חסינים מפני מחלות חניכיים. מחלת חניכיים היא מחלה שקטה, היא מתפתחת בשקט בשקט מבלי ששמים לב ומבלי לגרום לכאבים. חלק נרחב מאוד מהאכלוסייה כ-60%, סובלים מבעיות חניכיים כמו למשל דלקת חניכיים, אבל אין להם מושג שמשהו לא תקין עד שכבר נגרם נזק בלתי הפיך. החניכיים הן הבסיס לבריאות הפה וגם סוג של "שער" המאפשר לחיידקים להיכנס פנימה אל תוך הגוף שלנו. לכן חשוב להגן על החניכיים כדי לשמור על חיוך וגוף בריאים".

ד"ר ענת בניאל מוסיפה: "סטנוס פלאוריד הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר למניעה וטיפול בבעיות חניכיים ע"פ הספרות המקצועית. משחת השיניים  Oral-B Gumline Purifyבעלת הנוסחא המתקדמת ביותר של סטנוס פלואוריד, מוכחת קלינית כמטהרת את קו החניכיים ומונעת התפתחות של דלקות חניכיים".

מחיר: 36.90 שקלים (מחיר השקה 24.90). ניתן להשיג ברשת סופר-פארם.

שורה תחתונה: מצוין ומומלץ.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

משחת שיניים חדשה של אורל בי (צילום: יח"צ חו"ל)

משחת שיניים חדשה של אורל בי (צילום: יח"צ חו"ל)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר