חנוכת סניף טיפת חלב אהרוני
חנוכת סניף טיפת חלב אהרוני

אחרי 4 שנים סניף טיפת חלב "אהרוני" ברחובות נפתח מחדש

ארבע שנים לאחר שנסגרה הסתיים שיפוץ המבנה של טיפת חלב ברחוב אהרוני ברחובות. הזימונים לתורים הראשונים כבר נשלחו בדואר. את פני הבאים יקדם מבנה מחודש לגמרי ששופץ באופן יסודי בחודשים האחרונים על ידי עיריית רחובות, בשיתוף משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 29.12.19 17:21

-->

סניף 'טיפת חלב' של משרד הבריאות ברחוב אהרוני ברחובות נסגר לפני למעלה מארבע שנים בשל רמת תחזוקה ירודה של המבנה. כתוצאה מכך, תושבי האזור התפזרו בין סניפי 'טיפת חלב' ברחבי העיר לקבלת שירותים לתינוקות וילדים. במהלך השנים המקום היה סגור והשיפוצים המיועדים במקום לא בוצעו בשל חילוקי דעות בין העירייה לבין משרד הבריאות בכל הנוגע לאחזקה השוטפת של התחנה. כל הניסיונות שנעשו בעבר לפתור את המחלוקת ולגשר בין הצדדים לא צלחו, ולמעשה התחנה עמדה שוממה.

עם כניסתו לתפקיד של מנהל מחוז חדש במשרד הבריאות, קיים עמו ראש העיר רחמים מלול פגישה הכרות, בסופה ביקש מסגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ, לנסות ולגבש פתרון מוסכם בין הצדדים. לפני מספר חודשים נחתם הסכם בין עיריית רחובות למשרד הבריאות המסדיר את ההסכמות בין הצדדים, לפיהן המבנה יעבור שיפוץ מקיף בהיקף של מאות אלפי שקלים במימון משותף.

בחודשים האחרונים התנהל במקום שיפוץ אינטנסיבי שהסתיים ממש לאחרונה, ובימים אלה צוות האחיות חזר לאייש את המקום והתחנה חזרה לפעילות מלאה. זימונים לתורים של המטופלים מהאזור כבר נשלחו על ידי משרד הבריאות.

היום (ראשון) נערך טקס חנוכה מחדש של המקום במעמד ראש העיר רחמים מלול, סגנו, עו"ד יניב מרקוביץ', מנכ"ל העירייה דורון מילברג, רופאת מחוז מרכז של משרד הבריאות, ד"ר עופרה חבקין, וצוות המקום.

חנוכת סניף טיפת חלב אהרוני

חנוכת סניף טיפת חלב אהרוני

 

ראש העיר רחמים מלול: "זהו עוד מוסד שמוסיף אור לעיר. למרות שהנושא באחריות משרד הבריאות עיריית רחובות נטלה חלק יחד עם משרד הבריאות במימון שיפוץ המבנה מתוך אכפתיות כלפי התושבים, כדי שיקבלו את השירות הטוב ביותר במקום. אני רוצה להודות כל מי שעסק בנושא ודחף לקידום הנושא, לסגני עו״ד יניב מרקוביץ׳, למנכ״ל, ולכל אגפי העירייה״.

חנוכת סניף טיפת חלב אהרוני

חנוכת סניף טיפת חלב אהרוני

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "עם חתימת ההסכם עם משרד הבריאות, ברור כי העירייה עם הפנים גם לזוגות הצעירים. לצערי, ניסיונות קודמים לפתור את הסוגייה לא צלחו, והורים צעירים נאלצו לכתת את רגליהם למקומות מרוחקים. לאור הנכונות מצד שני הצדדים הצלחנו להגיע למתווה של פתרון שיביא לפתיחתה מחדש של התחנה. אני מודה לראש העיר על האמון שנתן בי להוביל הסכם זה, ולאנשי משרד הבריאות על השותפות המלאה לאורך כל הדרך".

ד"ר עופרה חבקין, רופאת המחוז במשרד הבריאות: ״המבנה החדש מרחיב את הלב ואנו שמחים להעניק שירות לתושבים במקום כזה. גם בימים שהמקום היה סגור לרגע לא הפסקנו להעניק שירות לכל המטופלים שפוזרו בין כל התחנות השונות בעיר. כבר שלחנו מכתבים למטופלים בתחנה על מנת שיגיעו לקבל שירות כאן״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר