רחמים מלול בטקס קביעת המזוזה בוולקומיץ 9
רחמים מלול בטקס קביעת המזוזה בוולקומיץ 9

נס חנוכה הפרטי של דיירי וולקומיץ 9 ברחובות: פרויקט קבוצת הרכישה הגיע לסיומו אחרי שנים של קשיים

אחרי שמצאו את עצמם במשך למעלה מחמש שנים עם בור בלבד, ועם קבלן שעזב את הפרויקט, חברי קבוצת הרכישה ברחוב וולקומיץ 9 ברחובות ראו סוף סוף את חלומם מתגשם

פורסם בתאריך: 24.12.19 09:59

-->

אחרי שנים שבהם דיירי וולקומיץ 9 ראו כיצד חלומם להיכנס לדירה במסגרת קבוצת הרכישה הופך לסיוט, הגיע הסוף הטוב.

הכל התחיל לפני שבע שנים. כמו במקומות רבים אחרים, ברחוב וולקומיץ ברחובות הוקמה קבוצת רכישה המורכבת מאזרחים צעירים שכל חלומם היה לרכוש דירה במחיר משתלם. לצערם של הרוכשים, עד מהרה התברר כי חלומות לחוד ומציאות לחוד, משום שכבר בתחילת הפרויקט התגלו קשיים כספיים של הקבלן בכיסוי עלויות הבנייה, וכך מצאו את עצמם חברי קבוצת הרכישה במשך למעלה מחמש שנים עם בור בלבד, ועם קבלן שעזב את הפרויקט.

מאחר ומיטב כספם של הרוכשים הושקע בפרויקט התקוע, חלקם מצאו את עצמם תוך זמן קצר בחובות גדולים וחלום הדירה הלך והתרחק. באותם שלבים רבים מהם הבינו שרק נס יביא אותם לדירה בפרויקט המדובר.

לפני כשלוש שנים יזם הבנייה ירון גדסי, בעלי חברת 'ירון גדסי יזמות ובניה בע״מ', החליט לקחת על עצמו את השלמת הפרויקט ומכאן החל הנס של הדיירים, שראו סוף סוף את חלומם מתגשם. באופן סמלי, דווקא בחג החנוכה, אמש (שני) הגיע "הנס" לסיומו עם חנוכת הבניין החדש. קביעת המזוזה, שלוותה בהדלקת נרות, נערכה במעמד ראש העיר רחמים מלול, היזם ירון גדסי ובנו הקבלן יניב גדסי. דיירי הבניין הודו לעיריית רחובות ולעומד בראשה על הסיוע והאוזן הקשבת, ואף סיפרו בהתרגשות גדולה על הנס הפרטי שלהם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר