רונן אהרוני (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
רונן אהרוני (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

תושבי ירושלים יקבלו שעת חניה בחינם. רונן אהרוני: "אני מצפה שגם אנחנו בעיריית רחובות נבוא לקראת התושבים"

היום התבשרו תושבי ירושלים כי החל מהתאריך ה-1.1.20 תצא לדרך תוכניתו של ראש העירייה משה ליאון, 'שעת חניה חינם' לתושבי העיר. חבר מועצת רחובות רונן אהרוני, שהגיש הצעות להטבות חניה לתושבי העיר, מקווה שוועדת החניה שתתכנס בקרוב תביא את הבשורה

פורסם בתאריך: 18.12.19 15:36

-->

היום התבשרו תושבי ירושלים כי החל מהתאריך ה-1.1.20 תצא לדרך תוכניתו של ראש העירייה משה ליאון, 'שעת חניה חינם' לתושבי העיר.

חבר מועצת רחובות רונן אהרוני, שהגיש הצעה למתן חניה חינם לתושבי העיר בימי שישי, ועוד לפני כן הציע כי העירייה תיצור תו חניה ייחודי אשר יאפשר הנחה במחיר החניה לתושבי העיר, התייחס להחלטת עיריית ירושלים.

אהרוני: "לאור היוזמה של עיריית ירושלים, עם מתן הטבה לתושבי העיר בדמות חניה בחינם ברחבי העיר למשך שעה, אני מצפה שגם אנחנו בעיריית רחובות נבוא לקראת התושבים במתן הקלות בתשלום החניה בעיר. הגשתי בקדנציה נוכחית שתי הצעות לסדר בנושא החניה, ועדת החניה אמורה להתכנס בזמן הקרוב וכולי תקווה שנאשר את ההצעות".

כפי שפורסם ב"ערים", ישיבת ועדת התחבורה וישיבת ועדת החניות של עיריית רחובות, שהיו אמורות להתקיים באחרונה במשרדו של מנהל אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני, ליאור שוקרי, נדחו למועד לא ידוע.

במסגרת יוזמת 'קול הרחובותיים' של חברי סיעת 'רחובותי' היושבים באופוזיציה, משמיעים חברי הסיעה את קולם של תושבי רחובות שמעבירים אליהם פניות אישיות או באמצעות פוסטים ציבוריים ברשתות החברתיות, שבהם הם מתויגים. חבר המועצה רונן אהרוני הגיש לסדר הצעה שהעלה בפייסבוק תושב העיר והפעיל החברתי דן חממי, לאפשר לתושבי רחובות לחנות בחינם בכחול-לבן בימי שישי.

במהלך ישיבת מועצת העיר האחרונה, החליט ראש העיר בהסכמת אהרוני כי הדיון יועבר לוועדת החניות שבראשה עומד חבר המועצה פנחס הומינר, ובה חברים גם חבר המועצה אבי קינד המחזיק בתיק התחבורה, חבר המועצה גיא צור, חבר המועצה רונן אהרוני שהעלה את הנושא לדיון, וליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני.

כאמור, הוועדה הייתה אמורה כבר להתקיים, אך נדחתה למועד אחר שטרם נקבע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוטי

    הגיע הזמן לחנייה חינם לשעה ראשונה לתושבי העיר ולא לזמן ארוך יותר אחרת בעלי חנויות וסוחרים יתפסו את החנייה לאורך כל היום

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר