מימין: אודי בבז׳אנוב, רחמים מלול, אורית שרגאי ואבי לנדסמן
מימין: אודי בבז׳אנוב, רחמים מלול, אורית שרגאי ואבי לנדסמן

היו"ר החדש של סניף אקי"ם רחובות: אודי בבז'אנוב, אב לילד בעל צרכים מיוחדים

ראש עיריית רחובות רחמים מלול נפגש עם אורית שרגאי, חברת המועצה ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, ועם יו"ר אקי"ם היוצא אבי לנדסמן והיו"ר הנכנס אודי בבז'אנוב, שבנו מתגורר מזה שמונה שנים בהוסטל השומרים בעיר

פורסם בתאריך: 9.12.19 08:20

-->

בלשכת ראש העיר רחובות, רחמים מלול, התקיימה אתמול (ראשון) פגישה מיוחדת עם מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, חברת המועצה אורית שרגאי, ויושבי ראש סניף אקי"ם, היו"ר היוצא אבי לנדסמן והיו"ר הנכנס אודי בבז'אנוב.

ראש העיר רחמים מלול: "יש לנו זכות גדולה להיות עיר ידידותית במיוחד לאוכלוסיות מיוחדות, בזכות האנשים והמתנדבים בעלי המוטיבציה הערכית שעושים עבודה מבורכת עם ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בעיר".

חברת המועצה אורית שרגאי: "אנו מצפים לעבודה משותפת ולעשייה פורייה עם אקי"ם. זהו יתרון משמעותי לקבל את הגיבוי והמנדט לחלום ולעשות למען האוכלוסיות המיוחדות בעיר. אני מודה על כך, מברכת את אודי ומאחלת לו הצלחה רבה".

אבי לנדסמן, היו"ר היוצא של סניף אקי"ם: "אני מבקש להודות לראש העיר על תמיכתו בפרויקטים חשובים, ביניהם בניית בית מע"ש החדש וכמובן בית אקי"ם, וכן על כך שיצר תיק מיוחד במועצת העיר אשר כל כולו מוקדש לעשייה למען אוכלוסיות מיוחדות. אני מאחל לאודי מחליפי בתפקיד הצלחה רבה".

אודי בבז'אנוב (55), נשוי ואב לשניים. בנו אלירון (29) הוא בעל צרכים מיוחדים שמתגורר מזה שמונה שנים בהוסטל השומרים ברחובות. אודי מועסק מזה כ-20 שנה בחברת ההייטק אפלייד מטיריאלס כמהנדס נותן שירות באינטל קרית גת. הוא כיהן כשנתיים כיו"ר וועד ההורים של מערך הדיור שברחובות, והיה ארבע שנים חבר הנהלה בסניף אקי"ם רחובות. לאחרונה נבחר כיושב ראש הסניף.

בפגישה בלשכת ראש העיר שעתם בבז'אנוב את הנוכחים בחזונו להמשיך את העשייה, לגייס יותר מתנדבים ולשתף יותר אוכלוסיות מיוחדות בנעשה בעיר: "אני מודה על המענה החם שהעירייה מציעה לאקי"ם בזכות ראש העיר ואורית. זה לא מובן מאליו. במסגרת הניסיון הרב בשירות שרכשתי בעבודה עם השנים, וכבעל משפחה לילד עם צרכים מיוחדים, כולי תקווה להירתם למען אוכלוסיית המוגבלים ובני משפחתם. נעשה הכל על מנת להמשיך יחד עם כל חברי ההנהלה של סניף אקי"ם והרשות המקומית לרעיון של שילוב בעלי מוגבלות בקהילה, וכן לייצוג הולם תוך שמירה על זכויותיהם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר