רונן אהרוני (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
רונן אהרוני (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

חניה חינם בכחול לבן ברחובות? תמשיכו לחכות. ישיבת הוועדה בנושא נדחתה למועד לא ידוע

ועדת החניות של עיריית רחובות שאמורה הייתה להתכנס אתמול (רביעי) ולדון בנושא חניה חינם בכחול לבן בימי שישי בעיר, נדחתה למועד לא ידוע בשל העובדה שכמה מחבריה לא יכלו לנכוח בה

פורסם בתאריך: 5.12.19 06:31

-->

ישיבת ועדת התחבורה וישיבת ועדת החניות של עיריית רחובות, שהיו אמורות להתקיים אתמול (רביעי) במשרדו של מנהל אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני, ליאור שוקרי, נדחו למועד לא ידוע. הסיבה: כמה מחברי הוועדות לא יכלו לנכוח בישיבה. המשמעות היא שהדיון בנושא חניות חינם לתושבי העיר בימי שישי בכחול לבן נדחה גם הוא למועד שטרם ידוע.

נזכיר כי במסגרת יוזמת 'קול הרחובותיים' של חברי סיעת 'רחובותי' היושבים באופוזיציה, משמיעים חברי הסיעה את קולם של תושבי רחובות שמעבירים אליהם פניות אישיות או באמצעות פוסטים ציבוריים ברשתות החברתיות, שבהם הם מתויגים. בחודש שעבר חבר המועצה רונן אהרוני הגיש לסדר הצעה שהעלה בפייסבוק תושב העיר והפעיל החברתי דן חממי, לאפשר לתושבי רחובות לחנות בחינם בכחול-לבן בימי שישי.

במהלך ישיבת מועצת העיר האחרונה, החליט ראש העיר בהסכמת אהרוני כי הדיון יועבר לוועדת החניות שבראשה עומד חבר המועצה פנחס הומינר, ובה חברים גם חבר המועצה אבי קינד המחזיק בתיק התחבורה, חבר המועצה גיא צור, חבר המועצה רונן אהרוני שהעלה את הנושא לדיון, וליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני.

כאמור, הוועדה הייתה אמורה להתקיים ביום רביעי השבוע, אך כעת היא נדחתה למועד אחר שטרם נקבע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר