ד"ר אורה צרקסקי, עו"ס רוני ללונג, בוגרת הקורס חני בנטוב ומנכ"ל על"ה אסף וישקין
ד"ר אורה צרקסקי, עו"ס רוני ללונג, בוגרת הקורס חני בנטוב ומנכ"ל על"ה אסף וישקין

הסתיים בהצלחה קורס הכשרת מטפלים ומטפלות של עמותת על"ה ברחובות

המטפלים והמטפלות הוכשרו בקורס בן 65 שעות, הכולל גם הכשרה מעשית שבוצעה במרכז היום למבוגר ברחובות של על"ה. כל בוגרי הקורס, ללא יוצא מהכלל, כבר מועסקים בבתיהם של מבוגרים

פורסם בתאריך: 5.12.19 06:06

-->

השבוע הסתיים בהצלחה קורס הכשרת מטפלים ומטפלות ללקוחות סיעודיים, במחלקת הסיעוד של על"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות. כל בוגרי הקורס, ללא יוצא מהכלל, כבר מועסקים בבתיהם של מבוגרים, זכאי חוק סיעוד ביטוח לאומי, הזקוקים לעזרה בבתיהם.

המטפלים והמטפלות הוכשרו בקורס בן 65 שעות, הכולל גם הכשרה מעשית שבוצעה במרכז היום למבוגר ברחובות של על"ה. הנושאים אליהם הוכשרו המטפלים החדשים סובבים את עיקר עולמו של האדם המבוגר הזקוק לעזרה, לרבות: מרכיבי ההשגחה, חוק ביטוח סיעוד, בטיחות בבית, טיפול אישי, תזונה בגיל השלישי, אתיקה, תכני איכות ועוד.

בוגרת הקורס חני בנטוב (62): "אנחנו המטפלות כל כך נהנות ממה שאתם מציעים לנו ומביאים לנו על מגש של כסף בתכנים שאתם מלמדים ומכשירים אותנו. אם מדובר בחומרים כתובים, סרטונים, הרצאה של תזונאית ועוד. אני מרגישה שנתרמתי ונוסף לי המון ידע תודות לכם".

"מחלקת הסיעוד של על"ה פועלת כבר למעלה מ-30 שנים" אומרת ענת שפירא, מנהלת מחלקת הסיעוד של על"ה. "אנו פועלים בכל עת לספק את המטפלים הטובים ביותר למבוגרי העיר, זכאי חוק סיעוד וגם לקוחות פרטיים, הזקוקים לסיוע בביתם. אנו דואגים להכשיר אותם בקורס הכולל הדרכה מעשית וכבר דואגים לתעסוקה עבורם. זאת ועוד לליווי צמוד של המטפלים בכל עת יל ידי צוות של עובדות סוציאליות, פסיכיאטרית, בקריות ורכזות שעומדות תמיד לרשותם".

עוד אומרת שפירא: "בימים אלה בעל"ה כבר נערכים לפתיחת הקורס הבא ומחפשים נשים וגברים שמחפשים בית חם לעבוד בו. מדובר בעבודה בשעות גמישות ונוחות ואף יכולה להיות השלמת הכנסה מצוינת. העבודה מתאימה לנשים וגברים המחפשים/ות עבודה נוחה, גמישה ובאווירה חמה ונעימה. אנחנו בדיוק המקום הנכון. גם אנשים שיצאו לגמלאות ומחפשים תעסוקה נוספת יכולים בהחלט לפנות אלינו".

למעוניינים ניתן ליצור קשר עם מחלקת הסיעוד של על"ה, במספר טלפון: 086992424.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר