ישיבת מועצת רחובות
ישיבת מועצת רחובות

גירעון? ראש העיר רחמים מלול הפתיע את חברי המועצה: "צפויה הכנסה של 115 מיליון שקלים ממכון ויצמן"

ראש העיר רחמים מלול ביקש מחברי המועצה להצביע בעד מתן הלוואה של 40 מיליון שקלים לטובת החינוך. יו"ר האופוזיציה מתן דיל הביע חשש מהגירעון, אך מלול הסביר כי הוא רגוע בעקבות זכיית העירייה בבית משפט המחוזי נגד מכון ויצמן

פורסם בתאריך: 13.11.19 20:23

-->

במהלך ישיבת המועצה שמתקיימת בשעה זו ברחובות, ראש העיר רחמים מלול ביקש מחברי המועצה להצביע בעד מתן הלוואה של 40 מיליון שקלים לטובת החינוך. להלוואה התנגד יושב ראש האופוזיציה, עו"ד מתן דיל, שהביע דאגה באשר לעתיד העירייה והציג בפני כולם גירעון שוטף של כ-12 מיליון שקלים וכן תברי"ם (תקציבים בלתי רגילים) בסף 9.200 מיליון שקלים לשנת 2018.

דיל: "מעולם לא היה גירעון כזה בעיריית רחובות. בשנה הבאה הגירעון יגדל ועלול להסתיים בכ-30 או 40 מיליון שקלים". בסיום דבריו ביקש מחברי המועצה לשקול את הדברים ושיפעלו על פי צו מצפונם.

ממלא מקום ראש העיר זהר בלום הציג נתונים על מנת להוכיח לחברי המועצה עד כמה נחוץ הכסף להשלמת בניית מוסדות חינוך, במיוחד לאור העובדה כי בכל שנה נוספים לעיר כ-1,000 ילדים חדשים שנקלטים במערכת החינוך.

בסיום דבריהם שלף ראש העיר שפן מהכובע והרגיע: "צפויה לעירייה הכנסה של 115 מיליון שקלים בעקבות זכייה בבית משפט המחוזי נגד מכון ויצמן. המכון הגיש ערעור לעליון, אבל אני לא רואה איך יצליחו בערעור".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחד ששואל

    כל שנה נוספים 1,000 ילדים לעיר, התוספת גוררת חובת בניית מוסדות חינוך, תוספת מוסדות חינוך עולה מיליונים שאין לעירייה, העירייה לוקחת עוד הלוואות, העירייה מעציקה את הגירעון, ראש העירייה בונה על כסף שאין עדיין. לא עדיף למתן את קצב גידול העיר?!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר