גן נדב לאחר החידוש
גן נדב לאחר החידוש

גן נדב בקרית משה חודש ושופץ. בעירייה קוראים לתושבים לפנות במקרה של צורך בשיפור גינה קיימת

לבקשת תושבים בקרית משה, חודשה הגינה השכונתית "גן נדב". סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "נמשיך ונשקיע בחידוש התשתיות הקיימות, לא רק בפארקים גדולים אלא גם בגינות השכונתיות ברחבי העיר"

פורסם בתאריך: 5.11.19 06:39

-->

בימים אלה מבצעת עיריית רחובות עבודות חידוש ושדרוג בגינת נדב בשכונת קרית משה. בעקבות תלונות תושבים, פנה חבר המועצה ומחזיק תיק השכונות שאול צגהון לסגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ', בבקשה לחדש את מראה הגן. מרקוביץ' ומנכ"ל העירייה דורון מילברג נענו לבקשתו ופעלו לטיפול בנושא. במקום בוצעו עבודות צביעה, החלפת גופי תאורה, החלפת משטח הגן ועוד, ובאגף גנים בוחנים אפשרות התקנת מתקנים נוספים.

יניב מרקוביץ': "נמשיך ונשקיע בחידוש התשתיות הקיימות, לא רק בפארקים גדולים אלא גם בגינות השכונתיות ברחבי העיר. אני קורא לתושבים לא להסס ולפנות אלינו במקרה של צורך בחידוש או בשיפור גינה קיימת".

חבר המועצה שאול צגהון: "חשוב לי לומר תודה לשותפים, תודה לסגן ראש העיר יניב מרקוביץ' מחזיק תיק חזות העיר, על הקשבה וטיפול ושדרוג הגן, לפעילים זהבה פקדו, אברהם גובאו ומשה גססה, ישראל קסה ואביבה אלמה, ולאמהות שדאגו להזכיר ולעקוב בהובלת תמר אמרה".

מנכ"ל העירייה דורון מילברג: "אנו קשובים לתושבים ורואים חשיבות רבה בהמשך פיתוח העיר שמשמעותה גם חידוש תשתיות קיימות. נמשיך ונפעל בכל חלקי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר