רחמים מלול וגיא צור
רחמים מלול וגיא צור

אישי ציבור וסלבריטאים רבים עשו שמח בסוכה של גיא צור

מאות אורחים ובהם בני משפחה, חברים, אישי ציבור וסלבריטאים רבים הגיעו לחגוג את מצוות הישיבה בסוכה עם חבר מועצת רחובות גיא צור, רעייתו יעל והאם שולה

פורסם בתאריך: 17.10.19 14:35

-->

מאות אורחים הגיעו אמש (רביעי) לחגוג עם חבר מועצת רחובות גיא צור, רעייתו יעל והאם שולה, את מצוות הישיבה בסוכה. בין האורחים נצפו בני משפחה, חברים, אישי ציבור וסלבריטאים רבים, דוגמת אביבית בר זוהר, ח"כ יואב קיש, ראש העיר רחמים מלול, מפקד מרחב השפלה במשטרה לשעבר, תנ"צ יהודה עטר, ואחרים.

בני משפחת צור ואביבית בר זהר

בני משפחת צור ואביבית בר זהר

 

התוכנית האמנותית כללה סוללת זמרים שעשו שמח עד אור הבוקר, ובהם: שריף, תמיר לדני, צדי אור, פיני חדד ובנו שניר, יגל, אמיר שוהר, רגב הוד, לירון ציוני, בן עשור, שימי רון ויאיר דוד.

סוכות בבית משפחת צור

סוכות בבית משפחת צור

 

סוכות בבית משפחת צור

סוכות בבית משפחת צור

 

ראש העיר רחמים מלול: "חג הסוכות הוא חג של שמחה, של אירוח, של אחדות. ארבעת המינים מעוגנים ביחד כשאפילו הערבה – בלעדיה אי אפשר לברך על הלולב – לומר שכדי לשמוח שמחה אמיתית חייבים להיות ביחד. אם אנחנו לא מאוחדים זו לא שמחה ואנחנו יודעים את זה. בכל חברה וחברה כאשר ישנו פלג, כשאחד לא מחובר לכל הפלגים, השמחה אינה אמיתית וזה המסר של חג הסוכות. את המסר הזה מעביר לנו גיא עם אשתו יעל, אמו שולה וכל המשפחה הנפלאה והנהדרת שממשיכה את המורשת של שמשון ז"ל. זו הייתה המורשת שלו, בית פתוח כמו האוהל של אברהם אבינו, מארבעה צדדים, שכל מי שירצה יבוא וייכנס. ככה מקרבים את האנשים, ככה מאחדים וככה שמחים".

עוד אמר מלול: "לפני שנה גיא עוד לא היה חבר מועצה והיום הוא מחזיק בתפקידים חשובים והוא עושה בהם מלאכה נאמנה עם מסירות. שליח ציבור אמיתי וכל הפעילות שלו סובבת סביב הציר ששמו חסד. הוא יודע לכבד את זכרו ומורשתו של אביו וממשיך לאחד את כל המשפחה סביב הציר הזה".

בסיכום דבריו פנה מלול לצור ואמר: "יהי רצון שתמשיך לארח אותנו ולאשפז אותנו רק בסוכה שלך ותמיד תהיה על הגלגל למעלה, כי תמיד כשאתה על הגלגל למעלה אתה מסתכל גם על הסביבה שלך. אני יודע את מפעל החסד שעשית בערב פסח – החלוקה לנזקקים, הגמ"ח של האבלים ויקצר הזמן מלכלול ולהכיל את כל מעשי החסד שאתה עושה. אני מאחל לך שתמשיך להתחזק ותמשיך להצליח ואנחנו בע"ה נמשיך להיות ביחד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר