שירי פורר
שירי פורר

שירי פורר ממזכרת בתיה היא האישה שאושפזה במצב קשה בעקבות הרעלה מסלט טונה

פורר: "לאורך כל הזמן לא קלטתי כמה המצב שלי היה מסוכן. בינתיים גמרתי עם טונה"

פורסם בתאריך: 16.10.19 11:12

-->

שירי פורר, בת 41, נשואה + 2, אושפזה אמש (שלישי) במצב קשה מאוד במחלקה לרפואה דחופה באיכילוב, לאחר שחטפה הרעלה מסלט טונה שהזמינה ברשת ארומה סניף דרך בגין בתל אביב. במהלך הלילה היא התאוששה ושוחררה לביתה.

הבוקר היא שחזרה: ״אני עובדת באזור והגעתי לארוחת צהריים בסניף כשהזמנתי בטייק אווי סלט טונה למשרד הסמוך. אכלתי את הסלט תוך 10 דקות מאז שרכשתי אותו ומיד התחלתי להרגיש צריבה בלשון, פנים אדומות ובוערות ונשימה כבדה. מיד הבנתי שאני חווה תגובה אלרגית חריפה והמנהל שלי לקח אותי למר״ם, שם התמוטטתי ואיבדתי הכרה. מהר העבירו אותי באמבולנס לאיכילוב, תוך כדי פעולות מצילות חיים. לאחר הגעתי לחדר הלם של איכילוב המשיכו פעולות רפואיות שלשמחתי הרבה הביאו להתאוששות מהירה ולאחריה הוחלט לשחרר אותי הביתה במהלך הלילה להמשך השגחה ומעקב.

"לאורך כל הזמן לא קלטתי כמה המצב שלי היה מסוכן. כעת אני בעיקר מזועזעת מהתגובה של הרשת שניסתה לגלגל את זה עליי ומקווה שהם יעשו בדק בית. הבוקר אני בעיקר אסירת תודה לצוותים הרפואיים שהצילו את חיי ומתאוששת בביתי. אני בינתיים גמרתי עם טונה".

ברשת ארומה תל אביב החליטו הבוקר (רביעי) לסגור עד להודעה חדשה את הסניף ברחוב מנחם בגין בעיר, בו אירע המקרה לשירי ולאדם נוסף בן 34, שפונה אף הוא לטיפול רפואי לאחר שאכל כריך טונה.

גם פקחי משרד הבריאות לקחו לבדיקות מעבדה דגימות מהטונה שהייתה בשימוש, ונאסר שימוש של משלוח דג חדש על ידי משרד הבריאות עד לקבלת תוצאות המעבדה.

מארומה תל אביב נמסר: "כפי שהודענו אתמול, מרגע שנודע לנו כי שניים מלקוחותינו אושפזו שכרנו חברה חיצונית שתבצע בקרה ובדיקת מעבדה על מוצרי המזון שנמצאו בסניף המדובר וברשת כולה. אף שתוצאות המעבדה טרם הסתיימו, החלטנו, כמשנה זהירות, לעצור את מכירת הטונה בסניפים עד להחלפת המוצר במלואו. לאחר קבלת תוצאות המעבדה והבדיקה תפרסם אותם החברה בשקיפות ובהגינות לציבור הרחב. עד אז, הסניף ממנו נרכשו המוצרים לא ייפתח מחדש.

"אנו שבים ומדגישים כי לא התפשרנו ולא נתפשר לעולם על איכות וטריות המזון הנמכר בסניפי הרשת. מזון טרי ואיכותי הוא הבסיס לאמון לקוחותינו ואנו מתייחסים לאמון זה ברצינות רבה מאוד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רון

    אישתי קיבלה הרעלת מזון מסלט טונה בסניף ארומה במרכז בילו . בפניה לאחראית אמרה שלא קיבלה תלונות נוספות ואין בעיה במזון שלהם . זה קרה לפני יותר משנה . עד שאין מצבים מאד קשים לא עושים כלום . כמובן שמאז אנו לא אוכלים שם יותר .

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר