פארק רחובות המדע
פארק רחובות המדע

בשכונת רחובות המדע נפתח פארק חדש בשטח של כ-13 דונם

הפארק כולל מתחם לכלבים בגודל של 600 מ"ר, שבילי הליכה, שבילי אופניים, אזורי משחק נגישים, מתקני כושר, מתקני אקסטרים ועוד, בהשקעה כוללת שמוערכת בכ-12 מיליון שקלים (שלב א')

פורסם בתאריך: 15.8.17 14:44

-->

עיריית רחובות, באמצעות חברת ה.ל.ר – החברה לפיתוח רחובות – ואגף גנים ועיצוב הסביבה, פתחה היום (שלישי) את הפארק בשכונת רחובות המדע (שצ"פ 312) לרווחת התושבים. הפארק נבנה על שטח של כ-13 דונם בעלות של כ-12 מיליון שקלים, כאשר נכון לעכשיו הסתיימו עבודות הפיתוח של שלב א'.

לפארק קיימות שלוש כניסות מרחוב פרופ' כהנמן דניאל וכניסה נוספת מרחוב פרופ' יובל נאמן. בכניסות הוצבו תורני דגלים ומתקנים לקשירת אופניים. כמו כן בוצעו שבילי הליכה ושביל אופניים. הגינון כולל נטיעת עצים, שתילת שיחים ומדשאות, בוצעה מערכת השקיה המחוברת למרכז ההשקיה עירוני והוצבו עמודי תאורה. בחלקו הצפון מערבי של הפארק הוקם מתחם לכלבים בגודל של כ-600 מ"ר.

פארק רחובות המדע

פארק רחובות המדע (צילום: אלעד חיימוביץ')

 

ראש העיר רחמים מלול: "הקמנו פארק לתפארת למשחק, פנאי ובילוי עבור התושבים. העירייה ממשיכה להשקיע בשכונות ופועלת במלוא כוחה בכדי להעלות את איכות החיים של התושבים ברחובות. הפארק החדש כולל מגוון רחב של מתקנים לכל הגילאים ולכל האוכלוסיות, מתקני משחק מונגשים לאוכלוסיות מיוחדות, גינת כלבים, מתקני משחק מיוחדים למבוגרים ולפעוטות, פינות ישיבה, הצללות, מתקני כושר ועוד. אני מודה לכלל הגורמים שלקחו חלק בהקמת הפארק ולנציגי התושבים שלקחו חלק בתהליך. אני בטוח כי הפארק החדש ישמש להנאתם של תושבי השכונה".

מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה, יוסי כפיר: "מדובר בפרויקט מאד משמעותי לשכונה. הפארק תוכנן באופן כזה שייתן מענה רחב לכל הגילאים ולמגוון האוכלוסייה. בגן שולבו מתקנים ייחודיים לאוכלוסיית בעלי צרכים מיוחדים. אני פונה מכאן לתושבים לסייע בידינו לשמירת הסדר והניקיון של הפארק לטובת כלל התושבים. עוד בפארק הוקמה גינת כלבים ואני פונה לבעלי הכלבים שלא לאפשר לכלביהם להסתובב בפארק, אלא בגינת הכלבים שיועדה לכך. בזמן הקרוב אנו נערכים להשלמת מתקני כושר בפארק ועד אז החלטנו בינתיים לפתוח את הפארק על מנת לתת לילדים בשבועיים האחרונים של החופש הגדול ליהנות מפארק מקסים ומאובזר לרווחתם. בהזדמנות זו רוצה להודות לנציגות התושבים שליוו אותנו לאורך כל הדרך".

פארק רחובות המדע

פארק רחובות המדע (צילום: אלעד חיימוביץ')

 

בפארק קיימים אזורי משחק המונגשים לפעוטות, למבוגרים ולאוכלוסיות מיוחדות, המוצבים על גבי משטחי גומי כולל מפרשי הצללות ותאורה. במתחם הבוגרים הותקן מתקן משולב אתגרי בגובה של כ-11 מטר, שבחלקו העליון מגדל תצפית. למתקן מחוברות מגלשות וטרמפולינה ענקית, מתקן אתגרי הכולל הליכת ידיים, אומגה ומגלשת גומי, קרוסלה אנכית, מתקן אלקטרוני, מתקן סקטבורד כפול, נדנדת עלה ורד ייחודית, צלחת מסתובבת, נדנדת קן ציפור ענקית, קרוסלת טבעת, ועוד.

במתחם הפעוטות הותקנה חצובת נדנדות הכוללת שני מושבי פעוטות, נדנדת קן ציפור, נדנדה הורה וילד, קרוסלה מקורה, דמות גומי חילזון עם מנהרת זחילה, מסלול אתגרי לשיווי משקל, מתחם גבעות עם מגלשות וטיפוס, אומגה נגישה, קרוסלה, דמויות קפיץ, מתקן אקסטרים לפעוטות, כיפת טיפוס, נדנדת עלה ורד ונדנדת עלה ורד ענקית מונגשת.

כמו כן, ברחבי הפארק מותקנים  ספסלים עם פרגולות, אשפתונים  וברזיות עם מים קרים לרווחת התושבים. הפארק תוחם וגודר בהתאם לדרישות הבטיחות ולתקנים הנדרשים והוצבו בו מצלמות אבטחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לכם ראשית שהצבתם מצלמות שהנערים בלילות שמחפשים איפו לשבת בגנים ולהשמיד אולי זה ירתיע אותם ומקוה בשבילם שישמר השקט שם

  2. ליאת

    תוסיפו למתקני הכושר מתקן מתח שיהיה נמוך שגם נשים שהן לא שתי מטר יוכלו להשתמש בו.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר