קובי אפללו (צילום: רגב גל)
קובי אפללו (צילום: רגב גל)

סוכות 2019 ברחובות: קובי אפללו, דודו פישר, צמד רעים ומופע מחווה ליוסי בנאי

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו בחול המועד סוכות את פסטיבל "שרים בסוכות", עם מופע מחווה ליוסי בנאי בהיכל התרבות (בתשלום סמלי) ויומיים של מופעים ברחבת העירייה עם קובי אפללו, דודו פישר וצמד רעים

פורסם בתאריך: 29.9.19 08:57

-->

כמיטב המסורת, גם השנה בחול המועד סוכות תקיים עיריית רחובות באמצעות החברה העירונית את פסטיבל "שרים בסוכות". השנה ייפתח הפסטיבל באירוע מוזיקלי חגיגי ומיוחד בהיכל התרבות: "מרוב אהבה". האירוע שיתקיים במעמד ראש העיר ביום שני ה-15.10 בשעה 20:30, הינו ערב מחווה ליוסי בנאי ז"ל בשילוב שירי "הגשש החיוור" פרי עטו, ובהשתתפות אמנים רבים: נתן דטנר, ישראל גוריון, אורי בנאי, שלמה בראבא, דביר בנדק, אלון אופיר, עדי כהן, חן כהן / עידו רוזנברג, נעה אסנר ותמר שם אור. כרטיסים למופע ניתן לרכוש (50 שקלים לכרטיס) באתר היכל התרבות ובטלפון 089232200.

ביום שלישי ה-16.10 בשעה 20:00, הציבור מוזמן לרחבת העירייה, שם תוקם "סוכת ראש העיר" למשך כל ימות החג, ובה יקבלו ראש העיר וחברי המועצה את הציבור. בהמשך יתקיים מופע זמר של "צמד רעים", ולאחריהם יעלה הזמר דודו פישר. הכניסה חופשית.

צמד רעים (צילום: ג'ק כהן)

צמד רעים (צילום: ג'ק כהן)

 

ביום רביעי ה-17.10 בשעה 20:00, תגיע לסוכת ראש העיר הזמרת ורדינה כהן שתופיע עם בנה קשת בן זאב בשירים מוכרים ואהובים, ולאחריהם יעלה וינעל את הפסטיבל הזמר קובי אפללו במיטב שיריו. הכניסה חופשית.

ורדינה כהן (צילום: טל קירשנאום)

ורדינה כהן (צילום: טל קירשנאום)

 

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: "השנה רעננו את מתכונת פסטיבל "שרים בסוכות" עם מופע מחווה מיוחד בהיכל התרבות ועם הזמנה לסוכה ברחבת העירייה. אשמח לפגוש את התושבים ברחבת העירייה, ביומיים של מופעים מגוונים בשירים המבטאים את החיבור הישראלי".

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "שרים בסוכות 2019 מציג תוצר של חשיבה על מנת לחדש ולהביא בפני הציבור פסטיבל מגוון ושונה. אנו מחכים לראות את התושבים הן בסוכת ראש העיר והן בהיכל התרבות וברחבת העירייה בשני המופעים".

איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "אנו שמחים להביא את התרבות כמו בכל בשנה, בעיקר בחגים ומועדים, בזמנים שבהם הקהל הרב יכול להגיע וליהנות ממופעים של תרבות ברוח החג".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר