עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

חמישה בתי ספר מרחובות ברשימת בתי הספר המצטיינים לשנת הלימודים תשע"ז

החמישה נכללים בין 285 חטיבות עליונות שנבחרו על הישגים ערכיים, חברתיים ולימודיים. הגמול לזוכים: בין 3,000 ל-8,000 שקלים

פורסם בתאריך: 14.8.17 17:00

-->

מדי שנה משרד החינוך מתגמל עובדי הוראה בגין הישגי בית הספר. הקריטריונים להצטיינות נוסחו בהסכמה שבין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת ההסכם "עוז לתמורה". בהלימה לתמונה החינוכית, גם במסגרת התגמול הדיפרנציאלי בתי הספר נמדדים על היבטים רחבים בעשייה הבית ספרית והחישוב כולל ממדים חברתיים, ערכיים ולימודיים, בהם מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות, ועוד. הקריטריונים לתגמול מכוונים לבתי הספר שחוללו את השינוי המשמעותי ביותר בקרב תלמידיהם ביחס לשנה הקודמת, ולא לבתי הספר בעלי ההישגים הגבוהים ביותר. כלומר, הדגש ניתן על שיעור השינוי ולא רק על הציון הסופי.

285 מוסדות חינוך הצטיינו בשנת הלימודים תשע"ז, בהם גם חמישה בתי ספר מרחובות: תיכון דה שליט, חמ"ד אמית הלל, ישיבת הדרום, אורט וקציר. לאור הישגיהם, בתי ספר יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,000 ל-8,000 שקלים, כאשר קבוצה בדירוג 1 מקבלת מענק של 8,285.23 שקלים, קבוצה בדירוג 2 מקבלת מענק של 6,213.92 שקלים, קבוצה בדירוג 3 מקבלת מענק של 4,142.61 שקלים וקבוצה בדירוג 4 מקבלת מענק של 3,106.96 שקלים. מי שיקבלו את מלוא הסכום ברחובות הם בתי הספר קציר ודה שליט, שנמצאות בקבוצת הדירוג 4, אחריהם ניצבות ישיבת הדום ואורט בדירוג 2, ובקבוצת הדירוג 1 נמצא חמ"ד אמית הלל.

שר החינוך נפתלי בנט: "במסגרת רפורמת התמונה החינוכית שהנהגתי במערכת החינוך, נקבעו שורה של מדדים אשר נועדו לשקף את העשייה המבורכת והמגוונת של בתי הספר. כך גם מתווה התגמול הדיפרנציאלי. הוא כולל שורה של מדדים חינוכיים שמציגים את מכלול העשייה המבורכת של המנהלים והמורים. חוסנה של החברה הישראלית טמון באיכות מנהליה ומחנכיה. אני מברך את המנהלים ועובדי ההוראה שהצטיינו בטיפוח ובעיצוב הערכים של הדורות הבאים. הם חיבקו את תלמידי החינוך המיוחד, חיזקו את המימד החברתי ולא ויתרו לרגע על מצוינות ועל הישגים לימודיים. בשם התלמידים, בשם החברה הישראלית ובשמי אני רוצה לומר לכם, עובדי הוראה יקרים, תודה".

השר נפתלי בנט במהלך ביקור בבית הספר עמית המר ברחובות

השר נפתלי בנט במהלך ביקור בבית הספר עמית המר ברחובות

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר