הטיולים המזמרים
הטיולים המזמרים

"הטיולים המזמרים" של מופת רחובות מתרחבים

אילן גרזי, מנהל מופת: "התחלנו מרעיון מקורי והיום יש לנו כבר שש סדרות ולראשונה גם סיורי בוקר קצרים"

פורסם בתאריך: 14.8.17 13:07

-->

הטרנד הרחובותי המשקף את אהבת הישראלים לתור את הארץ ולשיר את שיריה סוגר חמש שנים ופותח עונה נוספת.

אילן גרזי, מנהל מופת רחובות: "בזמנו הגינו את רעיון הטיול המזמר, התקשרנו עם מיטב המדריכים, בחרנו מסלולים מעניינים ופרסמנו אותם תחת כל עץ רענן. מילאנו אוטובוס אחד והזמר יצא אל הדרך".

הטיולים כצפוי זכו להצלחה, גרפו תאוצה וכבר בשנה שלאחר מכן נפתחה סדרת טיולים נוספת. היום התרחבה הפעילות לשש סדרות שבכל אחת מהן חמישה טיולים שונים.

גרזי: "השמועה עברה מפה לאוזן והטיול המזמר תפש תאוצה. מגיעים אלינו מטיילים לא רק מרחובות, אלא גם מיישובי הסביבה. אנחנו מקפידים לבחור את המדריכים הטובים ביותר ומוליכי השירה גם הם הכי טובים שישנם".

בימים אלה נסגרה התוכנית לעונת הטיולים הבאה והיא כוללת טיול בגליל התחתון עם רועי גוזז, סיור  להיסטוריה של תל אביב דרך גנים ונמלים עם דוד גלעד, ביקור במושבה מגדל ובפארק הירדן עם אסתר שמואלי, סודות ומכמנים סמוך לכביש 6 עם איריס זרטל, ומנזרים, יין ושירה בשפלת יהודה עם ראדה בולוס.

הטיולים המזמרים

הטיולים המזמרים

 

"בעקבות ביקושים רבים מצד האוכלוסייה המטיילת והשרה, יצאנו השנה עם פרויקט חדש של טיולים קצרים באמצע השבוע", מוסיף גרזי. "נגיע לנמל אשדוד ומישור החוף הדרומי, לרמלה הצבעונית והטעימה, לשוק בבריכת הקשתות ובמגדל הלבן, למרכז המבקרים בנשר, למרכז המבקרים של ערוץ 2 ועד להר אדר ועין כרם".

לפרטים והרשמה: מופת 089466977.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר