סיגל לוי ובן אדרי
סיגל לוי ובן אדרי

"היה טוב לקום בכל בוקר ולהגיע לעבודה שממלאת לי את החיים"

בספריות רחובות מתנדבים בני נוער עם צרכים מיוחדים במסגרת השירות הלאומי. השבוע נפרדו עובדי הספרייה המרכזית מהמתנדב בן אדרי

פורסם בתאריך: 14.8.17 12:45

-->

בספריות העירוניות של רשת חווית מתנדבים נערים ונערות עם צרכים מיוחדים שעושים שירות לאומי ומסייעים לקוראים ולצוות. סיגל לוי בן ישי, מנהלת הספריות, מספרת: "בני ובנות שנת השירות הלאומי מהווים חלק חשוב במכלול השירותים שהספריות מספקות לתושבים, הן במשימות שהם מבצעים במסירות רבה  והן בשינוי התפיסות של הקוראים כלפי בעלי צרכים מיוחדים, כאנשים בעלי יכולת להשתלב במקומות העבודה ובחברה בכלל. חלקם גם נקלטו לעבודה בשכר בתום השירות הלאומי והם מהווים חלק חשוב מצוות רשת הספריות".

השבוע נפרדו בספרייה המרכזית מבן אדרי, מתנדב עם צרכים מיוחדים שסייע מאוד לצוות הספרייה ולקוראים. במסיבת הפרידה הודו חברי הצוות לבן על מסירותו ובן הנרגש, כתב להם: "ברצוני להודות לכל צוות הספרייה על שנה מדהימה. היה לי העונג והכיף להיות כלי עזר לאנשים ולשרת אותם בנאמנות. שמחתי להיות בחברתם הנעימה, ליהנות לעבוד, לצחוק, להרגיש בטוח ולקום כל בוקר להגיע לעבודה שממלאת לי את החיים. מאחל לכם המשך עבודה פורייה ומשגשגת, מקווה לשמור על קשר".

סיגל לוי ובן אדרי

סיגל לוי ובן אדרי

 

חברת המועצה ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, ד"ר רוני באום: "מדובר ללא ספק בפרויקט שמייצג גישה חברתית הרואה בכולנו שווים ומעלה את המודעות לשילוב תושבים עם צרכים מיוחדים כחלק בלתי נפרד ממרקם החיים העירוני. לאחרונה התקבלה החלטה להרחיב את שילוב בני ובנות שנת השירות במקומות נוספים ברשת חוויות, במטרה לסייע להם להיות חלק בלתי נפרד מכח האדם והעבודה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר