בנות מכבי טופז רחובות בלשכת ראש העיר
בנות מכבי טופז רחובות בלשכת ראש העיר

קבוצת מכבי טופז רחובות זכתה לקבלת פנים חגיגית בלשכת ראש העיר אחרי הזכייה במקום השני במשחקי מכבי אירופה

קבוצת הנערות של מכבי רחובות, הקרויה על שם טופז אבן חן קליין שנספתה באסון הכרמל, נסעה לבודפשט כדי לייצג את רחובות ואת ישראל במשחקי מכבי אירופה וחזרה עם מדליית כסף

פורסם בתאריך: 27.8.19 07:40

-->

השבוע נערכה קבלת פנים חגיגית בלשכת ראש העיר רחובות לנערות מכבי טופז לכדורסל, שזכו במדליית כסף במשחקי מכבי אירופה. האירוע נערך במעמד ראש העיר רחמים מלול, מחזיקת תיק קידום מעמד האישה אוה גור, מחזיק תיק הספורט רועי שרעבי, מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה אביבה חלבי, וכמובן נערות ומאמנות הקבוצה.

קבוצת הנערות של מכבי רחובות, הקרויה על שם טופז אבן חן קליין שנספתה באסון הכרמל, נסעה לבודפשט כדי לייצג את רחובות ואת ישראל במשחקי מכבי אירופה. מדי ארבע שנים מתקיימים משחקי מכבי אירופה, בהם משתתפים כ-3,000 ספורטאים מכלל מדינות אירופה וכן מדינות אורחות מארצות הברית, אוסטרליה, דרום אפריקה וכמובן ישראל. רחובות נבחרה לייצג את ישראל מטעם תנועת מכבי העולמית ומכבי ישראל בתחום כדורסל הנשים. 11 נערות, תלמידות בתי הספר קרית המדעים, דה שליט, קציר ואורט, נסעו בלוויית המאמנות אינה בוטנקו ונעמי לנגפורד.

בטרם הנסיעה הגיעו השחקניות ללשכת ראש העיר רחמים מלול וקיבלו ממנו את ברכת הדרך ואיחולי הצלחה. השבוע, לאחר זכייתן במדליית הכסף, הן הוזמנו כאמור שנית לקבלת פנים חגיגית בלשכתו.

הכדורסל עבור הנשים במכבי רחובות הוא לא רק ספורט. הקבוצה היא מעין בית עבור הבנות, המשלב פעילויות התנדבות ומעורבות קהילתית לצד כדורסל מקצועי ומהנה.

ראש העיר רחמים מלול: "אני נמצא בקשר ארוך שנים עם הוריה של טופז, שבחרו להטמיע את המורשת של טופז על ידי הנצחות ערכיות לנשים בעיר. שמחתי לראות שאתן נושאות בכבוד ובגאון את זכרה של טופז. אני מברך אתכן על כל המאמץ שאתן משקיעות כל השנה, ועל ההישגים שאתן מביאות לעיר רחובות".

אוה גור, מחזיקת תיק נשים ויו"ר הפורום לקידום מעמד האישה: "כחלק מפעילות הפורום לקידום מעמד האישה, משמח לראות את הנכונות שלכן ואת היכולות. אתן מביאות כבוד לעיר ולמדינה ומייצגות בכבוד את נשות רחובות בספורט הנשי ברחבי העולם".

רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "אני רוצה לברך אתכן על זכייתכן ושמח שאתן מהוות מודל לחיקוי וגאווה לעיר. אני מאחל לכן בהצלחה בהמשך ואנחנו כמובן נמשיך לתמוך, לפרגן ולקדם בכל מה שניתן".

אינה בוטנקו, מאמנת קבוצת טופז: "אני מודה לראש העיר ולמנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה שבזכותם הצלחנו לממש את הנסיעה. אנו גאות על כך שייצגנו בכבוד את העיר גם בתחום הספורט וגם בתחום הנשי חברתי. תודה גם לנעמי לנגפורד ורותי זלוף".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר