הדמיית האיצטדיון העירוני ברחובות
הדמיית האיצטדיון העירוני ברחובות

אצטדיון הכדורגל העירוני ברחובות צפוי להיחנך בנובמבר 2022

החלה הספירה לאחור לקראת האירוע הספורטיבי החשוב ביותר ברחובות בעשורים האחרונים. ביום ראשון ייצא לדרך השלב השני של המכרז לבנייתו של אצטדיון הכדורגל בעיר, כאשר מועד הפתיחה המתוכנן הינו נובמבר 2022. מחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי: "הפרויקט ההיסטורי שכל העיר מחכה לו ממשיך לשלב ב' הודות לתמיכתו וקידומו של ראש העיר רחמים מלול"

פורסם בתאריך: 22.8.19 17:22

-->

כבר שנים שמדברים בעיר רחובות על הקמת אצטדיון כדורגל שיציב אותה בשורה הראשונה עם ערים נוספות בהן יש מתקן ברמה הגבוהה ביותר. כעת החלה הספירה לאחור לקראת בניית האצטדיון עצמו, כאשר ביום ראשון ייצא לדרך השלב השני של המכרז לבנייתו. מועד הפתיחה המתוכנן: נובמבר 2022.

כאן ייבנה איצטדיון הכדורגל ברחובות

כאן ייבנה אצטדיון הכדורגל ברחובות

 

באצטדיון הכדורגל החדש, אשר ישתרע על 40 דונם ועלותו כ-110 מיליון שקלים, יהיו 5,000 מקומות ישיבה לפי התקן המחמיר של ההתאחדות לכדורגל. בנוסף, ייבנו חדרי הלבשה לשחקנים, חדרי שופטים, חדרי עיתונאים, מקומות מסחר וחניה. במתחם ייבנה גם מגרש אימונים לקבוצת "הפועל מרמורק", אשר יחליף את המגרש הנוכחי שמשמש את הקבוצה בלב העיר.

האצטדיון לא יהיה מנותק מהסביבה ויהווה שליש משטחו של פארק עירוני חדש וגדול, "הפארק הצפוני" שמו, בו תהיה גם "ריאה ירוקה" בדמות מדשאות ועצים, תוך שימורם של העצים הוותיקים הקיימים. הליווי לתכנון הירוק נעשה בשיתוף רשות הטבע והגנים.

השלב הראשון להקמת האצטדיון כבר יצא לפועל ועד חודש דצמבר השנה מתוכננות להסתיים עבודות העפר והתשתית.

כאן ייבנה איצטדיון הכדורגל ברחובות

כאן ייבנה אצטדיון הכדורגל ברחובות

 

מחזיק תיק הספורט בעיריית רחובות, רועי שרעבי, עדכן היום (חמישי) כי החברה הכלכלית של רחובות, ה.ל.ר, לא המתינה עד לסיום שלב עבודות התשתית כדי להתקדם לשלב הבא ולכן החברה בראשות המנכ"ל ניסים סלמן עמלה במקביל על הכנתו של מכרז לבנייתו. המכרז כאמור ייצא לדרך כבר ביום ראשון הקרוב והקבלן הזוכה יעלה על הקרקע ויתחיל בשלב ב' של העבודות בנובמבר 2019.

"החלום להקמת האצטדיון תמיד היה באוויר", משחזר שרעבי את הדרך הארוכה בדרך להקמת הפרויקט. "תחילה הייתה מחשבה להקימו בסמוך לשכונה ההולנדית, לאחר מכן במקום אחר ולבסוף המיקום יהיה בפארק המדע, בסמוך לחורשת האקליפטוסים. אני מודה לראש העיר אשר נתן לי את הזכות להיות שותף בפרויקט ההיסטורי הזה. ללא עידודו וקידומו של הנושא, לא היינו רואים עבודות בשטח. הפרויקט החשוב יעמיד את רחובות בקדמת הערים המקדמות את הספורט ואת ענף הכדורגל, יעודד אורח חיים בריא ויציע חוויית צפייה ספורטיבית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. תודות גם למנכ"ל החברה הכלכלית האחראית על עבודות הפיתוח, ניסים סלמן".

משמאל: רועי שרעבי, ניסים סלמן

משמאל: רועי שרעבי, ניסים סלמן

 

מימין: ניסים סלמן, רועי שרעבי, רחמים מלול ואיציק עובדיה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה

    תסללו כבישים כמו עוקף בגין שהוא בכי רע , במקום מגרש כדורגל לערבים .

  2. חקלאי פקח

    אם יש משהו באמת מיותר, זה לבנות איצטדיון לכדורגל
    פח של רחובות. הערסיייאדה מקדמת הרס סביבבתי.
    אנטי מדע ואנטי תרבות. פסטיבל מחולות ופסלים חיים,
    זו לא תרבות.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר