הריסת מבנים ישנים בקרית החינוך דה שליט
הריסת מבנים ישנים בקרית החינוך דה שליט

החלו העבודות להקמת המתחם החדש בקרית החינוך דה שליט

קרית החינוך דה שליט מתחדשת: קמפוס לימודים בן כ-5,500 מ"ר עם כיתות לימוד חדשניות ומעבדות יחליף את המבנים הישנים שהיום החלו בהריסתם

פורסם בתאריך: 12.8.19 16:02

-->

מזה שנים עמלים בעיריית רחובות על חידוש מתחם קרית החינוך דה שליט והתאמתו לצורכי המקום ולצורכי התלמידים. על פי התוכנית, המתחם הקיים יוחלף במתחם חדש ומודרני של כ-5500 מ"ר באותו מיקום, ובו סביבות לימודיות חדשניות, מעבדות, כיתות לימוד ואולם מופעים ל-400 צופים.

הפרויקט, בהובלתו של ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, נמצא בתכנון כבר שנים והוא צפוי להסתיים בסוף שנת 2020 על פי התכנון. היום (שני) החלה הריסת מספר מבנים ישנים במקום.

במקביל, מזה מספר שבועות עובדים במקום במרץ כדי לסיים את פרויקט הקמתה מחדש של הכניסה הראשית לקרית החינוך, מכיוון רחוב מנוחה ונחלה. במקום זכורה הכניסה מקירות בטון שנהרסה זה מכבר, וכניסה חדשה מוקמת בימים אלה ממש. יחד עמה יחודש אולם הכנסים "מעלות" ובנין חטיבה א', הכולל מבנה חדש לשירותי תלמידים.

במקביל מבוצעות גם עבודות הנגשה ברחבי הקמפוס. הבניין המרכזי במקום, שנבנה על ידי אליעזר מאוסטרליה, יעבור תהליך של שימור ובימים אלה עמלים על תוכנית שימור מפורטת עבורו.

זהר בלום: "הבנייה בקרית החינוך דה שליט היא חלק מתהליך חידוש מוסדות החינוך בעיר. לצד הקמת מוסדות חינוך חדשים ובניית מבנים חדשים, אנו מחדשים גם מוסדות חינוך ותיקים. השקענו זמן רב ומשאבים על מנת להוציא את התוכנית לפועל, ואנו בטוחים כי המבנים החדשים ישרתו היטב את תלמידי רחובות".

אבי קיש, מנהל קרית החינוך דה שליט: "אני שמח שלאחר שנים ארוכות של תכנון, היום התחלנו בביצוע התוכנית לחידוש אחד ממוסדות החינוך הוותיקים בעיר. צוות בית הספר ועובדי העירייה עמלו כל הקיץ כדי להכין את בית הספר לקראת התלמידים במקביל לביצוע העבודות. אני מודה לראש העיר רחמים מלול ולממלא מקומו זוהר בלום על תנופת ההתחדשות בקרית החינוך".

משמאל: זהר בלום ואבי קיש על רקע הריסת מבנים ישנים בקרית החינוך דה שליט

משמאל: זהר בלום ואבי קיש על רקע הריסת מבנים ישנים בקרית החינוך דה שליט


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. גיל

    הגיע הזמן באמת. אחרי עשרות שנים בהם בית הספר הישן היה מוזנח לחלוטין הגיע סוף סוף החלטה נכונה לשפץ ולחדש ולתת לתושבי השכונות שמסביבו בית ספר ראוי, יפה ומודרני.
    כל הכבוד לזוהר שהרים את הכפפה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר