המשחק "צומחים פיננסית" (צילום: יח"צ)
המשחק "צומחים פיננסית" (צילום: יח"צ)

חושבים מחוץ לקופסא על התנהלות פיננסית נכונה

חדש על המדף: שלגון וניל עוגיות מופחת קלוריות, אצבעות שוקולד המכילות תוכן במגוון נושאים, הדור הבא של הקרקרים, סדרת חליטות עם חצי מכמות הסוכר, ומשחק קופסא המעודד התנהלות פיננסית נכונה

פורסם בתאריך: 12.8.19 11:10

-->

חברת הגלידות של פלדמן מרחיבה את הסדרה הפופולארית "גלידל" ומשיקה את גלידל וניל עוגיות מופחת קלוריות, עם 50 קלוריות בלבד ליחידה. גלידל וניל עוגיות הינו שלגון בטעם וניל עם שברי עוגיות בטעם שוקולד, ללא תוספת סוכר. המוצר, כמו שאר מוצרי הסידרה, נבדק ואושר על ידי "איל", האגודה הישראלית לסוכרת. שלגוני גלידל וניל עוגיות ישווקו גם כבודדים וגם במאגדות של 6 יחידות.

דרור אשל, מנכ"ל סחר "הגלידות של פלדמן": "אנו גאים להרחיב את סדרת גלידל האהובה של החברה ולהשיק את גלידל וניל עוגיות. המוצר החדש אפילו מפתיע בטעמו הקרמי והאיכותי ומכיל 50 קלוריות בלבד ליחידה. אנו סבורים כי צירוף המוצר החדש לסדרת גלידל יתרום להיצע הגלידות אותו מציעה החברה. פלדמן תרה אחר טרנדים חדשים ואהובים במטרה להרחיב את מגוון מוצרי הגלידות ולתת מענה לקהל הרחב".

מחיר: 5.90 שקלים. מחיר מאגדת: 29.90. ניתן להשיג בחנויות "הגלידות של פלדמן", מינימרקטים, מכולות, קיוסקים וברשתות השיווק.

גלידל וניל עוגיות (צילום: סטודיו פלדמן)

גלידל וניל עוגיות (צילום: סטודיו פלדמן)

 

עלית מקבוצת שטראוס משיקה אריזות "הידעת" לסדרת אצבעות השוקולד פרה, המכילות תוכן במגוון נושאים מארבעה עולמות: בעלי חיים, המצאות, מקומות וצמחים. על כל "אצבע" מופיעה עובדה מעניינת מאחד העולמות. לדוגמה: ידעתם שהג'ירפה יכולה להגיע עם הלשון שלה לאוזניים? אם תנסו זאת בעצמכם, תגיעו רק עד ללחיים (סדרת בעלי חיים).

השוקולד עצמו מגיע בשלושה טעמים: שוקולד חלב במילוי קרם חלב, במילוי קרם חלב ועדשים ובמילוי קרם חלב וסוכריות קופצות. כל מארז מכיל 8 אצבעות שוקולד .

מחיר: 7.60 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

אצבעות שוקולד (צילום: סטודיו שטראוס)

אצבעות שוקולד (צילום: סטודיו שטראוס)

 

בשנה שעברה נכנס מותג פיטנס לקטגוריית הקרקרים עם השקה מוצלחת של חטיפי קרקר באריזה אישית. לאור ההצלחה, המותג ממשיך להתרחב בתחום תחליפי הלחם ומשיק קרקרים חדשים "Fitness THIN".

הקרקרים החדשים מאוד טעימים, דקים וקריספיים במיוחד, ומכילים כ-99 קלוריות ל-5 יחידות בלבד. כמו כל מוצרי פיטנס, הקרקרים מכילים דגנים מלאים המומלצים כחלק מתזונה מאוזנת, מבלי להתפשר על הטעם. המוצרים מושקים באריזות משפחתיות ומהווים פתרון מצוין לשילוב בארוחות הערב והבוקר או כנשנוש טעים בין הארוחות עם שליטה על הצריכה הקלורית.

בסדרה החדשה שני טעמים: כפרי, המכיל קינואה אדומה, שומשום וקצח; ורוזמרין, המכיל רוזמרין ושום.

דפנה ברנר שתיל, מנהלת פעילות המאפה באסם-נסטלה: "מוצרי פיטנס נמצאים בצמיחה מתמשכת ומשמעותית בשוק המאפה והם פופולאריים ואהובים מאד בישראל. כל מוצרי פיטנס מציעים לצרכנים פתרונות מנצחים שמשלבים טעם מעולה ואפשרות נוחה לשמירה על תפריט מאוזן. ההשקה החדשה מצטרפת לטרנד המוצרים הדקים (THINS) שהופכים את הארוחה לחוויה סנסורית, ואנו בטוחים שהצרכנים ישמחו לגוון את הארוחה שלהם בקרקרים החדשים שלנו".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

"Fitness THIN" (צילום: סטודיו אסם)

"Fitness THIN" (צילום: סטודיו אסם)

סדרת FRUIT WATER, עם חצי מכמות הסוכר וחצי מכמות הקלוריות, מציגה סדרה חדשה ומרעננת לקיץ: FRUIT WATER חליטות. סדרת החליטות של Fruit Water מבית יפאורה כוללת שני טעמים מרעננים: חליטת לימון נענע וחליטת תפוח למון גראס. המשקאות כוללים שילוב מרענן של פרי, צמחים ומים, עם חצי מכמות הסוכר וחצי מכמות הקלוריות, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. כמו שאר סדרת Fruit Water, מדובר בשילוב המושלם בין הנאה ל WELLNES בהמשך למגמה הבריאותית בצריכת מוצרים עם פחות סוכר.

טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "המגמה הבריאותית בצריכת מזון ומשקאות, שעל פיה צרכנים מנסים לקחת אחריות על הבריאות שלהם, הובילה לכך שאנשים מחפשים מוצרים טבעיים יותר עם פחות סוכר ויותר מים. מקור ההצלחה של הסדרה מגיע מצורך של קהל רחב המעוניין ליהנות מחוויית השתייה אך רוצה לצרוך פחות סוכר . Fruit Water עונה על הצורך הזה בדיוק, וגם על צורך לא פחות חשוב, לשתות את כמות הנוזלים הנדרשת ליום. לאור כך החלטנו על הרחבת הסדרה בטעמי חליטות מרווים ומרעננים, לימון נענע ותפוח למון גראס".

מחיר: 7.30 לבקבוק 1.5 ליטר (קיים גם בבקבוקי חצי ליטר). ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

FRUIT WATER חליטות (צילום: סטודיו יפאורה)

FRUIT WATER חליטות (צילום: סטודיו יפאורה)

 

המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים משיק את "צומחים פיננסית" משחק קופסא לכל המשפחה ראשון מסוגו, המעודד התנהלות פיננסית נכונה.

המשחק מאפשר לילדים ולמבוגרים להבין ולאמץ בדרך חווייתית הרגלים של צרכנות נבונה בתוך זמן קצר ולהתנסות בהתמודדות עם מצבים פיננסיים שונים וללמוד דרכים להתנהלות פיננסית נבונה – מה עושים כשמצטבר סכום של כסף, ולעומת זאת איך מתמודדים עם מצב של מחסור בכסף.

ערכת המשחק "צומחים פיננסית" כוללת לוח משחק, קלפים (12 קלפי הוצאה צפויה, 12 קלפי הוצאה בלתי צפויה, 12 קלפי דואר ו-12 קלפי טריוויה), שטרות, 2 קוביות משחק ו-4 פיונים. המשחק מיועד ל-3-4 משתתפים (אחד משמש כבנקאי), כשכל משתתף בתורו מטיל קובייה ומתקדם על לוח המשחק עם החייל שלו בהתאם לתוצאה שהתקבלה ומבצע את ההוראות בהתאם למשבצת עליה נחת. משך המשחק כ-60 דקות.

קרין מאיר, מנהלת המרכז לצמיחה פיננסית, מבית בנק הפועלים: "המרכז לצמיחה פיננסית הוקם במטרה לאפשר לכל אדם בישראל להשיג צמיחה פיננסית במישור האישי, המשפחתי והעסקי, באמצעות למידה מקצועית, נגישה ומותאמת. אני מזמינה אתכם להיכנס לאתר המרכז לצמיחה פיננסית, לקבל ידע וכלים, להירשם לאחת ההרצאות הקרובות שלנו, ולהתחיל כבר עכשיו את הדרך לחירות כלכלית. ההרצאות מוצעות לציבור הרחב ללא תשלום, אולם ההשתתפות בהן מותנית ברישום מראש באתר המרכז".

המשחק יחולק בחינם בסניפי בנק הפועלים ברחבי הארץ עד גמר המלאי. כמו כן המשחק זמין להורדה בחינם באתר המרכז לצמיחה פיננסית, בכתובת www.fingrow.co.il.

המשחק "צומחים פיננסית" (צילום: יח"צ)

המשחק "צומחים פיננסית" (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר