אירוע "הלילה לא לומדים תורה" בשנים קודמות
אירוע "הלילה לא לומדים תורה" בשנים קודמות

השופטת בדימוס דליה דורנר מגיעה לרחובות לאירוע ליל ט' באב

במסגרת אירוע "הלילה לא לומדים תורה" בליל ט' באב, בהובלת רשת חוויות רחובות, ייקחו חלק השופטת בדימוס דליה דורנר, עו"ד ציון אמיר, רננה רז ושיבי פרומן. את הפאנל, שיעסוק בסוגיה "מדינה יהודית ו/או דמוקרטית?!", ינחה העיתונאי והפרשן אורן נהרי

פורסם בתאריך: 4.8.19 07:40

-->

במוצאי שבת (10.8) בשעה 21:15, ייערך ברחבת הדקלים בחוויות שוויץ המדע אירוע ליל ט' באב – "הלילה לא לומדים תורה", בהובלת רשת חוויות רחובות. באירוע ייקחו חלק השופטת בדימוס דליה דורנר, עו"ד ציון אמיר, רננה רז ושיבי פרומן. את הפאנל, שיעסוק בסוגיה "מדינה יהודית ו/או דמוקרטית?!", ינחה העיתונאי והפרשן הבינלאומי אורן נהרי.

אירוע "הלילה לא לומדים תורה", יוזמת כנס שדרות לחברה והמכללה האקדמית ספיר, ובשיתוף רשת חוויות רחובות, חוגג השנה עשור בעיר. אמיתי כהן, יו"ר דירקטוריון הרשת, מציין: "רחובות מובילה את הערב ברמה ארצית ומפיקה את אחד האירועים המשמעותיים ביותר מבין כלל האירועים שמתקיים בערים השונות, בשל הרצינות, המקצועיות והרמה הגבוהה של השיח שמייצרת רשת חוויות. אני שמח על קיום הערב והפיכתו למסורת. האירוע זוכה לתהודה ולתגובות חמות מהציבור, מפגיש את הקהילה עם דמויות מפתח בחברה הישראלית ומעניק ערך מוסף למשתתפים".

אירוע "הלילה לא לומדים תורה" בשנים קודמות

אירוע "הלילה לא לומדים תורה" בשנים קודמות

 

פנינה שטאובר, רכזת התרבות בחוויות שוויץ המדע, אשר מפיקה את האירוע מזה עשר שנים: "גם השנה צפויים להשתתף מאות אנשים בערב של שיח, הגות ולימוד. הערב מתחיל בקריאת מגילת 'איכה', אותה יקראו מתנדבים מהקהילה בנוסחים שונים. אנו פונים שנה אחר שנה לחזנים וקוראים מקהילות בכל רחבי העיר בבקשה להירתם לאירוע, וזוכים להיענות מקצה לקצה. השנה נתכבד לשמוע את חיים טל, אבישי שטראוכלר, דובי סלע, צחי יערי ויוסי מדר. הקהל יקבל מגילות כדי שיוכל להיות שותף פעיל ולעקוב אחר הקריאה".

לאחר קריאת המגילה, יתקיים הפאנל בנושא שנבחר השנה, "מדינה יהודית ו/או דמוקרטית?!", כאשר חברי הפאנל ישקפו כל אחד את עמדותיו, השקפותיו ואמונתו. את הדיון ינחה כאמור אורן נהרי וייקחו בו חלק השופטת בדימוס דליה דורנר, עו"ד ציון אמיר, הכוריאוגרפית, השחקנית והפעילה החברתית רננה רז, וחבר הנהלת "פנים", יו"ר ארגון שלום בין מתנחלים לפלסטינים, היועץ האסטרטגי שיבי פרומן.

שטאובר: "אנו מודים לחברי הפאנל על השתתפותם בערב החשוב הזה בהתנדבות ומתוך שליחות אמיתית לקיום שיח שיש בו גוונים וקולות שונים. גם כאשר יש חילוקי דעות ואי הסכמות, ניתן להביע אותם בדרך ארץ ובכבוד איש לרעהו. זו מהות האירוע, כי תשעה באב הוא של כולנו. לא בכדי האירוע שלנו מושך קהל רב. במהלך השנים השתתפו בו אנשי רוח, תקשורת חברה ותרבות מהבולטים והמשפיעים ביותר".

ליל ט' באב תשע"ט, 10.8 בשעה 21:15, רחבת הדקלים חוויות שוויץ המדע, סירני 52, רחובות. הכניסה חופשית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר