מימין: מני סוויסה, כפיר קירט ועצמון אריאל
מימין: מני סוויסה, כפיר קירט ועצמון אריאל

כפיר קירט: "גם בשנה שעברה קבוצות נבנו ב-3 מיליון שקלים ואפילו לא נכנסו לפלייאוף"

מכבי שעריים בונה את הסגל לעונה הבאה עם שחקנים מרכזיים שממשיכים בקבוצה ובאותה המתכונת שעבדה יפה בשנה שעברה, עם מועדון מאוזן תקציבית. מני סוויסה, המנהל המקצועי: "בכדורגל כולם מתחילים מאפס נקודות"

פורסם בתאריך: 24.7.19 09:13

-->

במכבי שעריים סיכמו עונה מוצלחת עם תקציב צנוע, והוכיחו שכסף זה לא הכול גם בכדורגל. השנה מתכוונים להמשיך במועדון באותה הדרך, עם שחקנים בולטים שנשארים בקבוצה מהעונה החולפת ועם ניהול מאוזן מבחינה תקציבית, בלי הפתעות.

מני סוויסה, המנהל המקצועי של הקבוצה, אומר: "הסגל נבנה לאט ובזהירות בתקציב ראוי ושפוי. אנחנו מקווים שהכול יסתדר ויהיה טוב. בכדורגל כולם מתחילים מאפס נקודות. הרבה שחקנים עזבו, אבל נשארו הרבה שחקנים שמאוד רצינו איתנו: רום לוי מגן שמאלי ששמרנו אותו אצלנו, הקשר האחורי איתי הברי, החלוץ והגולר רן בן שמעון שכל כך רצינו שיישאר, וגיא אבן הקשר האחורי המנוסה. החזרנו את דניאל טסאו, חיזקנו את הקבוצה עם הבלם הבכיר עוז יפרח והבאנו את המגן הימני מתי אפללו. אנחנו במשא ומתן עם עוד 3 שחקנים – חלוץ, בלם וקשר. המאמן רון קופרלי שחתם איתנו בינואר לשנה וחצי ממשיך, ואנו מאוד מרוצים מהדרך המקצועית ומצורת האימון שלו".

כפיר קירט, מנכ"ל המועדון, מבטיח להמשיך במסלול היציב שאותו המועדון התווה, בלי "רכבת הרים" תקציבית: "למכבי שעריים יש מוסר תשלומים גבוה. שלא כמו קבוצות אחרות, היא לא מפגרת בתשלומים ובמשכורות ועומדת במה שהיא מתחייבת. ככה נמשיך".

כשאתם מסתכלים על קבוצות אחרות בליגה ועל היריבה העירונית הפועל מרמורק, עם כל הרכש המפוצץ שנעשה שם, זה לא צובט לכם בלב?

"אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות. שכל אחד יתחזק עם מה שיש לו. בשנה שעברה בנינו קבוצה ב-400 אלף שקלים והגענו לגמר המחוזית, וגם בשנה שעברה לא הסתכלנו על קבוצות שנבנו ב-3 מיליון שקלים, כמו דימונה, שאפילו לא נכנסו לפלייאוף".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר