מקום משכנו של הצעיר ההומלס מרחובות בשבוע האחרון (צילום: רותי ורד)
מקום משכנו של הצעיר בשבוע האחרון (צילום: רותי ורד)

ההומלס שהתמקם בגינה ציבורית ברחובות התגלה כנוכל סדרתי מורשע

מחוסר הבית הצעיר עסוק בשבע השנים האחרונות בעיקר בעקיצת אנשים טובים ומחזיק בהרשעות בגין מרמה, זיוף, סחיטה באיומים ועוד. ראו הוזהרתם. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 10.8.17 12:05

-->

אין גבול לחוצפה ולציניות. מחוסר הבית הצעיר שמתגורר מזה כשבוע באחת הגינות הציבוריות ברחובות, הצליח בזכות מראהו התמים והמנומס לגייס לעזרתו רבים מתושבי העיר, בראשם ראש העיר רחמים מלול שנרתם לסייע לו באופן אישי ונפגש עמו, עורכת דין מקומית שמתמחה בפשיטת רגל ושהציעה לו את שירותיה בהתנדבות, פקחיות השיטור העירוני שניסו למצוא לו פתרון דיור זמני, ותושבים טובי לב שדאגו לו לאוכל וביקשו לתרום לו כסף.

כך הנוכל עורר את רחמם של הרחובותיים

כעת מסתבר כי מדובר בנוכל, עוקץ סדרתי, שהורשע בשבע השנים האחרונות במגוון עבירות של זיוף תעודות זהות, מרמה, סחיטה באיומים ואף איום ברצח. יש לציין כי על אף שהוא קבע בימים האחרונים את משכנו ברחובות, בפועל מדובר בתושב אחת הערים הקטנות בדרום הארץ.

מקום משכנו של הצעיר ההומלס מרחובות בשבוע האחרון (צילום: רותי ורד)

הגינה הציבורית שבה התמקם הנוכל בשבוע האחרון (צילום: רותי ורד)

 

אז מהו דפוס הפעולה של אותו נוכל? מההרשעות הקודמות שלו עולה כי הוא נהג להציע באתר "יד 2" סמארטפונים במחירים זולים במיוחד. הוא הפנה את קורבנותיו לשלם לו במזומן בבנק הדואר, אבל את המכשירים הוא כמובן לא סיפק. כשקורבנות העוקץ היו מתלוננים בפניו בטלפון, הוא היה עונה בחוצפה ומנפנף ב'הצלחות' מעשי הנוכלות שלו: "אין כסף, לא תראה את הכסף או את הטלפון שלך לעולם. למה? כי ככה אני".

עוד עולה כי הנוכל הקים אתרי אינטרנט פיקטיביים לצימרים. באותם אתרים הוא עשה שימוש בפרטי ובצילומי צימרים אמיתיים, ורק כשקורבנות העוקץ היו מגיעים לצימר הם היו מגלים כי מעולם לא הוזמן עבורם מקום בתמורה לתשלום שהעבירו.

בכל המקרים השתמש הנוכל בחשבונות שונים בבנק הדואר, אותם פתח בשמות בדויים על בסיס תעודות זהות שזייף. קורבנותיו העבירו תשלומים לחשבונות אלו. בשנת 2014 הוא אף הורשע באיום ברצח, אבל שוחרר בגלל סעיף נפשי.

ככל הנראה, את סכומי הכסף שעקץ מאנשים איבד הנוכל בהימורים, מה שגרם לו להיקלע כעת לחובות של חצי מיליון שקלים ולעיקולים בהוצאה לפועל ובמוסדות אחרים. מה שלא ברור זה כיצד הנוכל ממשיך להסתובב חופשי וכיצד הוא מצליח לחמוק מעונש משמעותי במשך כל כך הרבה שנים. ככל הנראה, הסיבה לכך היא בעיה נפשית שמאובחנת אצלו ומצילה אותו בכל פעם מחדש. ראו הוזהרתם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צה האנונימיות הזאת, מה זה עיר קטנה בדרום הארץ?
    ערבי?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר