רחמים מלול וזהר בלום
רחמים מלול וזהר בלום

פורסמו נתוני הזכאות לבגרות: ברחובות נרשמה עלייה נוספת בשלל פרמטרים

עליה נוספת של 4% בזכאות לבגרות ברחובות. 83.1% מתלמידי העיר זכאים לבגרות. למעלה ממחצית תלמידי העיר ניגשו לבגרות חמש יחידות באנגלית, ורבע מתלמידי העיר ניגשו לבגרות חמש יחידות במתמטיקה. ראש העיר רחמים מלול: ״רחובות היא מעצמה חינוכית". ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: ״זוהי עובדה שמערכת החינוך ברחובות היא מהטובות בישראל"

פורסם בתאריך: 11.7.19 17:58

-->

משרד החינוך אסף את הנתונים מכל התיכונים ברחובות לשנת תשע״ח, אשר מצביעים פעם נוספת על עלייה בנתוני הזכאות לבגרות בכל הפרמטרים שנמדדו:

נרשמה עלייה בזכאות לתעודת בגרות בנתונים המאחדים כיתות רגילות וכיתות חינוך מיוחד. בשנת תשע״ח עמד שיעור הזכאות על 83.1% לעומת 79.3% בשנת תשע״ז, המשקפת עליה של כ-4%.

זכאות תלמידי העיר ללא כיתות חינוך מיוחד לשנת תשע״ח עומדת על 83.8% לעומת שנת תשע״ז עם 82.4%, המשקפת עליה של 1.4%.

אחוז התלמידים הזכאים לבגרות מצטיינת (תעודת בגרות איכותית הכוללת 5 יח״ל בכל המקצועות המשמעותיים, המאפשרת קבלה ללא ציון פסיכומטרי למוסדות השכלה גבוהה) לשנת תשע״ח עומדת על 12.3% לעומת 10.4% לשנת תשע״ז, המשקפת עליה של כ2%.

אחוז התלמידים שנגשו לבגרות באנגלית בחמש יחידות לימוד הוא 50.4% לעומת 46.6% בשנת תשע״ז, המשקפת עליה כ-4%. משמעות הנתון הזה היא כי למעלה ממחצית התלמידים בעיר ניגשים לבגרות של 5 יח״ל באנגלית.

אחוז התלמידים שניגשו לבגרות במתמטיקה בחמש יח״ל הוא 23.5% לעומת 18.8% בתשע״ז, המשקפת עליה של כ-5%. משמעות הנתון הזה היא כי כרבע מתלמידי העיר ניגשו לחמש יח״ל במתמטיקה.

נתוני ההתמדה גם הם מעידים על עלייה, ועל כך שרוב התלמידים ממשיכים ללמוד במוסדות החינוך שבהם החלו ללמוד בכיתה ז' עד לכיתה י"ב. בתשע"ח עמד שיעור ההתמדה על 85.3% לעומת שיעור ההתמדה בתשע"ז שעמד על 83.6%.

ראש העיר רחמים מלול: ״רחובות היא מעצמה חינוכית. מדי שנה אנו מגדילים את תקציב החינוך ועמו גדלים ההישגים והתוצאות. החינוך האיכותי בעיר הוא תוצאה של השקעה רבת שנים, תשומת לב לפרטים ועבודה משותפת של העירייה עם הצוותים הפדגוגיים. אני מברך את כל השותפים לכך – המורים והמנהלים, וכן את ממלא מקומי זהר בלום מחזיק תיק החינוך על התמסרותו לתחום״.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: ״נתוני הזכאות לבגרות מצויים בעליה מתמדת בשבע השנים האחרונות. אנחנו משקיעים בתחומי המצוינות ונלחמים על כל תלמיד, כולל השקעה עצומה בחינוך המיוחד. אני גאה בתוצאה הגבוהה שהשגנו השנה בנתוני הזכאות בשקלול יחד עם החינוך המיוחד. אני מבקש להודות לכל המורים והמנהלים על שיתוף הפעולה ועל ההשקעה בתלמידים. זוהי עובדה שמערכת החינוך ברחובות היא מהטובות בישראל".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: ״נתוני הזכאות לבגרות מצביעים על עליה בכל תחום אפשרי, ואנו גאים ושמחים לראות כי ההשקעה העצומה נותנת את אותותיה. אנו מודים לצוותים החינוכיים בכל העיר על עבודתם המסורה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר