הריסת בניינים ישנים ברחוב טלר ברחובות (צילום: יובל אסף)
הריסת בניינים ישנים ברחוב טלר ברחובות (צילום: יובל אסף)

החלה בנייתו של פרויקט RENE במקום המבנים הישנים ברחוב טלר ברחובות

השבוע החלה הריסתם של שני מבנים ישנים ברחוב טלר ברחובות, שבמקומם יקום בניין בן 8 קומות ו-28 דירות

פורסם בתאריך: 11.7.19 07:20

-->

חצי שנה לאחר שהיזם ליאור ברדוגו, מבעלי ברדוגו גרופ, רכש תמורת כ-20 מיליון שקלים את הקרקע שעליה שני מבנים ישנים ברחוב טלר ברחובות, יצאה השבוע לדרך בנייתו של פרויקט המגורים RENE, עם הריסתם של המבנים ותחילת עבודות הבנייה בשטח.

הבניין החדש, בן שמונה קומות, יכלול 28 דירות גדולות על הקרקע ששטחה 1.7 דונם (רחוב טלר 10-12, בסמוך לקניון רחובות). הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים בהר מוסקוביץ' והוא מציע דירות 5 חדרים וכן דירות מיוחדות.

הריסת בניינים ישנים ברחוב טלר ברחובות (צילום: יובל אסף)

הריסת בניינים ישנים ברחוב טלר ברחובות (צילום: יובל אסף)

 

לאחרונה דווחה החברה כי שווקה עד כה למעלה משליש מהדירות בפרויקט וכעת ממשיכה בשיווק הדירות הגדולות והמיוחדות – דירות הדופלקס והגן, במחירים של החל מ-2.32 מיליון שקלים לדירות 5 חדרים עם מרפסת בגודל של כ-19 מ"ר הכוללות מפרט טכני עשיר במיוחד ומטבח משודרג. דירות גן ימכרו במחיר של החל מ-2.92 מיליון שקלים. כמו כן, ב-3 דופלקס-פנטהאוזים יציעו תכנון הכולל בקומה עליונה יחידת אירוח עם סלון, מטבח ומרפסת גדולה, וקומה תחתונה עם 6 חדרים, מקלחות וחדרי שירותים. הדופלקסים, ששטחם החל מ-157 מ"ר בנוי ועוד כ-75 מ"ר מרפסות, ימכרו במחיר של החל מ-3.4 מיליון שקלים. לרוכשים בפרויקט יינתן ליווי בנקאי מלא בכל שלבי הפרויקט הכולל ערבות בנקאית על פי חוק המכר דירות.

ליאור ברדוגו, מנכ"ל ומבעלי ברדוגו גרופ: "במעמד זה אנו מברכים על יציאתו הממשית לדרך של הפרויקט ותחילתם של עבודות הבנייה, מודים לכל מי שעזר וסייע לקדם את התוכנית לידי ביצוע ומייחלים להמשך שתופי פעולה פוריים בין חברתנו והרשות המקומית. אין ספק שפרויקטים מסוג זה המחדשים את המרכז הוותיק של העיר, תורמים לשיפור איכות חיי כלל התושבים במקום ולהגדלת היצע הדירות למגורים ברחובות בפרט, ובמרכזי ערים שאינן משופעות בקרקעות זמינות לבנייה בכלל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר