סניף איקאה בראשון לציון (צילום: דודו בכר)
סניף איקאה בראשון לציון (צילום: דודו בכר)

סייל קיץ 2019 של איקאה ייפתח ביום רביעי ה-3.7 עד ה-22.7

איקאה פותחת את הקיץ עם SALE שיתקיים בין התאריכים 3-22.7 בכל סניפי הרשת, לרבות הסניף בראשון לציון. אלפי פריטים מכלל מחלקות החנות יימכרו בהנחות של 10 עד 70 אחוזים וגם במסעדות יימכרו מגוון מנות ב-10 שקלים בלבד

פורסם בתאריך: 1.7.19 10:27

-->

איקאה פותחת את הקיץ עם SALE שיתקיים בין התאריכים 3-22.7 בכל סניפי הרשת. אלפי פריטים מכלל מחלקות החנות יימכרו בהנחות של 10 עד 70 אחוזים וגם במסעדות יימכרו מגוון מנות ב-10 שקלים בלבד.

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "אנו שמחים לפתוח את הקיץ עם IKEA SALE בכל ארבעת חנויות הרשת, ולראשונה גם בחנות IKEA KITCHENS – חנות המטבחים בנמל תל אביב שתציע הנחות נקודתיות על חזיתות, ברזים ואבזור פנים. כל החנויות תוגברו על מנת להעניק חוויית שירות מהנה וטובה ומענה לוגיסטי רחב. תגברנו את צוותי השירות בחנויות ובמוקד הטלפוני וכן את מערך ההובלות וההרכבות.

"בסייל הקיץ ניתן למצוא תמהיל רחב של מוצרים, ביניהם מוצרי ריהוט ואביזרים ממגוון מחלקות שיימכרו בהנחות בטווח של 70%-10%, כך שכל אחת ואחד יוכלו למצוא מענה לצרכיו. לצד מוצרי הריהוט והאביזרים, אנו נציע ללקוחות מגוון מנות מהמסעדה במחירי סייל משתלמים במיוחד שישלימו את חוויית הביקור בחנות".

אבי בר, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מגוון ומכירות: "סייל הקיץ יכלול מעל 2,000 מוצרים מכלל מחלקות החנות. השנה יבלטו מחלקות ספות, ריהוט קיץ, תאורה, טקסטיל, נוי ופינה ירוקה. עיתוי הסייל נקבע למועד זה, כך שנוכל להיערך לקליטת אלפי מוצרים חדשים לקראת השקת הקטלוג ופתיחת השנה הקטלוגית החדשה 2020, בה נהנה השנה גם מקולקציות תחומות זמן ושיתופי פעולה עם מעצבים מובילים מהעולם".

לצד ההנחות על ריהוט וכלי הבית ולהשלמת חווית הביקור בחנויות איקאה, ניתן ליהנות ממחירי SALE גם על מנות נבחרות במסעדה החלבית והבשרית ב-10 שקלים בלבד:

פסטה ברוטב עגבניות – 10 שקלים (מחיר רגיל 15 שקלים); מנת ילדים עם 5 כדורי עוף + תוספת + בקבוק מים + מחית – 10 שקלים (מחיר רגיל 17 שקלים); בר סלטים – 10 שקלים (מחיר רגיל 18 שקלים); עוגת תות טבעונית – 10 שקלים (מחיר רגיל 15 שקלים); קפה + מארז אלפחורס 3 יחידות – 10 שקלים (מחיר רגיל 15 שקלים).


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר