כדורסל (צילום אילוסטרציה)
כדורסל (צילום אילוסטרציה)

קרע את הרצועה במשחק כדורסל ותובע את חברת הביטוח כי פיצתה בסכום נמוך מדי

שחקן כדורסל תושב נס ציונה תובע יותר מ-200 אלף שקלים מחברת הביטוח, לאחר שנחבל קשה בברכו במהלך משחק

פורסם בתאריך: 17.6.19 07:32

-->

שחקן כדורסל תושב נס ציונה תובע יותר מ-200 אלף שקלים מחברת הביטוח, לאחר שנחבל במהלך משחק.

השחקן ששיחק באחת מקבוצות הכדורסל בשפלה, נפצע לאחר ששחקן יריב התנגש בו בעוצמה רבה. בעקבות הפציעה פונה השחקן לקבלת טיפול במרכז הרפואי אסף הרופא, שם התלונן על כאבים בכל הברך, לרבות בצדה הפנימי, קושי ביישור הברך ובדריכה. בהמשך נדרש השחקן לעבור ניתוח לשחזור רצועה צולבת קדמית ועבר סדרה של טיפולי פיזיותרפיה, אולם עד היום הוא סובל ממגבלת תנועה ובריחה של הברך.

היות שהשחקן רכש בעבר פוליסה לביטוח חיים הכוללת פיצוי בגין נכות מתאונה, פנה השחקן לחברת הביטוח וביקש לקבל את הפיצוי המגיע לו. חברת הביטוח שיגרה את השחקן לבדיקה אצל אורתופד מטעמה אשר קבע אחוזי נכות, אולם על אף שהשחקן חשב שעתה הוא יקבל את הסכום הראוי, התברר לו שחברת הביטוח החליטה לפצותו אך ורק בכ-70 אלף שקלים.

בתביעה שהוגשה ע"י עו"ד תומר לינר, מומחה בתביעות נזיקין וביטוח, נכתב כי "תנאי הפוליסה שונים לחלוטין מהתנאים שהובטחו ו/או הוצעו לתובע בטרם צירופו לפוליסה. רק עם קבלת הודעת הנתבעת גילה התובע, לתדהמתו, כי קיים פער תהומי בין המידע שנמסר לתובע על ידי הנתבעת ו/או שלוחה בטרם צורף לפוליסה, לבין אופן החישוב בפוליסה".

עוד נכתב בתביעה כי "הנתבעת הפרה את חובת תום הלב במו"מ בעת כריתת הסכם הביטוח ובביצועו, כי הטעתה את התובע, כי הפרה את חובת הגילוי היזום, וכי היא מעכבת את תגמולי הביטוח של התובע שלא כדין. הנתבעת גם הפרה חובות חקוקות ומתעלמת מהוראות החוק".

עו"ד תומר לינר מסביר: "במקרים רבים מדי חברות הביטוח מוצאות את הדרכים להתחמק מלשלם את תגמולי הביטוח בשיטת מצליח, אולם אין כל סיבה שאדם ששילם פוליסת ביטוח ליום סגריר לא יקבל את המגיע לו".

עו"ד תומר לינר

עו"ד תומר לינר


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר