מירב צגהון
מירב צגהון

מירב צגהון: "החלטתי שהגיע הזמן שלנשים כהות עור יהיה מגוון רחב של מוצרי איפור איכותיים"

מירב צגהון, תושבת רחובות אשר ייסדה את המותג MULU D, פותחת חנות קונספט חדשה בעיר, הנקראת MULU D & MORE

פורסם בתאריך: 16.6.19 08:17

-->

מירב צגהון, תושבת רחובות אשר ייסדה את המותג MULU D, פותחת חנות קונספט חדשה בעיר, הנקראת MULU D & MORE.

מדובר במותג איפור לכהות עור, אשר קיים מזה כ-10 שנים ומספק שירות מקצועי דרך 25 נקודות מכירה בפריסה ארצית. המטרה העיקרית של החנות החדשה היא לספק שירות מלא ללקוחה תחת קורת גג אחת. החנות מחולקת לשני מתחמים: מתחם אחד מתמקד בשיווק ומכירה של מוצרי איפור לסיטונאים וליחידים, וכן שיווק מוצרי שיער מקצועיים למספרות ובודדים. מתחם שני הינו מספרה מקצועית הכוללת גם איפור ערב ובניית ציפורניים.

מירב צגהון מספרת כיצד ייסדה את מותג האיפור "מולו די": "נולדתי בכפר סרמנה באתיופיה והגעתי לארץ בגיל 10. למרות שתהליך הקליטה לא היה קל, התפתחתי וצמחתי בישראל. תמיד האמנתי שאם יש לאדם חלום או שאיפה בחיים, אפשר להשיג ולהגשים אותו. בשביל שזה יקרה צריכים להיות ממוקדים, לעבוד קשה, להתמיד ולהאמין בעצמך. לעולם לא הסתתרתי מאחורי תירוצים כמו 'קשה בארץ, אין הזדמנויות שוות לעולים' וכו'. הכרתי בעובדה שזה מאוד קשה להשתלב בחברה, מהרבה סיבות, אך זה אפשרי. המפתח הוא ברכישת השכלה והתמקצעות בתחום שאתה אוהב ובעשייה בשטח".

עם ההבנה הזו כדרך חיים, סיימה צגהון לימודי תואר שני בסוציולוגיה באוניברסיטת חיפה וניהלה במשך 9 שנים את מוקד הקליטה העירוני בעיריית רמלה.

מירב צגהון

מירב צגהון

השינוי הגיע לפני כ-15 שנים: "בשנת 2004 למדתי קורס איפור מקצועי MASTER בינלאומי במכללת גיורא שביט. במהלך לימודי האיפור הבנתי שבישראל אין מענה הולם לאיפור לכהות עור. משרכשתי ידע וניסיון בתחום, החלטתי שאיני מוכנה עוד להתפשר עם מוצרי האיפור הקיימים בשוק וסברתי שהגיע הזמן שלנשים כהות עור יהיה מגוון רחב של מוצרי איפור איכותיים. עזבתי את תפקידי במגזר הציבורי, רכשתי הכשרה ביזמות עסקית ובשנת 2009 ייסדתי את המותג "מולו די" – מוצרי איפור לכהות עור הראשון שהוקם בארץ. המוצרים משווקים בחנויות נבחרות בלמעלה מ-25 נקודות מכירה ברחבי הארץ ובבתי ספר לאיפור מקצועי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר