רונן אהרוני (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
רונן אהרוני (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

רונן אהרוני: "כולי תקוה שהישיבות בוועדת החניה יובילו להחלטות מעשיות שיורידו את הנטל מהתושבים"

רונן אהרוני, שהחזיק בקדנציה הקודמת בתיק התחבורה במועצת העיר רחובות ונמצא היום באופוזיציה, מקווה כי הישיבות בוועדות השונות יובילו להחלטות מעשיות שיורידו את הנטל מהתושבים. חבר המועצה העומד בראש ועדת החניות, פנחס הומינר: "נהיה אנשי בשורה בקרוב". מחזיק תיק התחבורה אבי קינד, נותן טעימה מכמה פרויקטים שבדרך ומבטיח: "אנו נוגעים בכל תחום"

פורסם בתאריך: 13.6.19 14:52

-->

רונן אהרוני, חבר מועצת רחובות המכהן במועצה זו הקדנציה השלישית, שימש עד הבחירות האחרונות כמחזיק תיק התחבורה וכראש ועדת התחבורה. כעת, כשהוא נמצא באופוזיציה ונמצא הן בוועדת התחבורה והן בוועדת החניות שקמה לראשונה, הוא מקווה כי המחזיקים במושכות יקבלו החלטות מעשיות בנידון.

אהרוני: "לפני כחודשיים הצעתי למועצת העיר להצביע בעד מתן הקלות בתשלום החניה לתושבי העיר, וכן לבחון אפשרויות של חניה בחינם במועדים שונים ובאזורים מסוימים בעיר. באותה ישיבת מועצה הצביעו רוב חברי המועצה על הסרתה של הצעתי מסדר היום, אולם מאז הנושא הפך למרכזי ביותר בסדר היום הציבורי ברחובות, הן בוועדת התחבורה שבה אני משמש כחבר. אני שמח כי בהצעתי הצלחתי להעלות לסדר העדיפויות את נושא החניה בעיר למען רווחת כל התושבים".

אם תעלה הצעה של מישהו אחר בנושא אתה וחבריך תתמכו בה למרות שאתם באופוזיציה?

"אמשיך לשתף פעולה עם חבריי למועצה בנושא החשוב הזה, עד קבלת החלטות אופרטיביות שיובילו בסופו של דבר להקלה על תושבי העיר בנטל הכספי הכרוך בכך. סיעת רחובותי חרטה על דגלה שכל נושא שיובא על ידי הנהלת העיר למען שיפור איכות החיים, אנחנו נתמוך בו בכל כוחנו ונסייע לקידומו. כך אנחנו מצפים שיקרה גם בנושא החניה. כולי תקוה שהישיבות בוועדת התחבורה או ועדת החניה יובילו להחלטות מעשיות שיורידו את הנטל מהתושבים. אני מקווה שהדיונים שכרגע אין בהם מהות יובילו להחלטה קונקרטית שתוביל להקלה בנושא תשלום החניה ברחובות".

חבר המועצה העומד בראש ועדת החניות, פנחס הומינר: "ועדת החניות אושרה כנדרש במועצת העיר והואצלו לה סמכויות על ידי ראש העיר. עד עתה התקיימה פגישה אחת, במסגרתה דנו בפניות וצרכי התושבים, ובעזרת השם נהיה אנשי בשורה בקרוב".

פנחס הומינר

פנחס הומינר

 

מחזיק תיק התחבורה והשירות לתושב, אבי קינד: "אנחנו עובדים כיום על תכנית תחבורתית חדשה של משרד התחבורה, עם מסופים חדשים, תחבורה ציבורית בתדירות הרבה יותר גבוהה, תשתיות, הקמת רמזורים שנתקעו בצוואר בקבוק שנים, הכשרת אלפי מקומות חניה חדשים בעיר, ועוד. אנו נוגעים בכל תחום ואני דואג לקיים מדי חודש את ועדת התחבורה שעולים בה המון נושאים. גם התושבים מוזמנים להפנות לוועדה כל שינוי שהם רוצים, גם ברחוב הפרטי שלהם".

בנוגע לחניה חינם ברחבי העיר תהיה בשורה לתושבים?

"זה לא באופק כי אין לזה צידוק כלכלי, עד כמה שקשה לי לומר את זה. פתחנו חניון חדש בפארק המדע, בסמוך לתחנת הרכבת, ובשנת הלימודים הבאה גם נפעיל שאטלים מהחניון הזה לרכבת. בנוסף אני מקדם הקמת חניון תת קרקעי ענק מתחת לגן הפלסטיק ברחוב גלזר, ובו 350 מקומות חניה ב-5 דונם. זה פרויקט הדגל שלי שיציל את כל המסחר ברחוב הרצל. בכלל, אנחנו מתכננים מתיחת פנים לכל רחוב הרצל".

אבי קינד

אבי קינד


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר