סקציה נס ציונה חוגגת עלייה (צילום: אסף הופמן)
סקציה נס ציונה חוגגת עלייה (צילום: אסף הופמן)

חגיגות והכנה לבאות: בסקציה נס ציונה כבר מתחילים להתכונן לליגת העל במטרה לתקוע יתד

אחרי 51 שנים סקציה נס ציונה חזרה לליגת העל עם הישג מדהים של עליית ליגה פעמיים ברציפות. בעוד החגיגות נמשכות, המאמן עופר טסלפפה כבר הצהיר כי יעזוב, שחקנים בכירים מבוקשים בקבוצות אחרות וגם האצטדיון העירוני עדיין לא מוכן לליגה של הגדולים

פורסם בתאריך: 21.5.19 07:55

-->

אחרי 51 שנים סקציה נס ציונה חזרה אמש (שני) לליגת העל וחגגה עם מאות אוהדים ברחבת העירייה, כשמי שעשה שמח היה הזמר שימי תבורי. בימים הקרובים יקיים המועדון נשף עלייה חגיגי.

ההעפלה הרשמית הגיעה במחזור הסיום של הליגה הלאומית, עם שוויון 1:1 בחוץ מול הפועל רמת גן, משער דרמתי של הקפטן סהר לוי.

יו"ר נס ציונה אלי כהן אמר במהלך החגיגות: "זה הישג ענק והיסטורי שמגיע אחרי שנה מאתגרת ולכן הסיפוק הוא מיוחד. מגיע שאפו לצוות המקצועי בראשותו של המאמן עופר טסלפפה ולשחקנים המדהימים. כבר ארבע שנים שאנחנו מסיימים במקום הראשון או השני עם תקציבים נמוכים ולכן זה עוד יותר עצום. עכשיו המטרה היא לתקוע יתד בליגת העל".

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר, בירך את הקבוצה והפיץ תקווה בקרב האוהדים כשאמר: "אני מאושר על ההישג ומבטיח שתהיה בנס ציונה קבוצה טובה. עשר שנים נהיה בליגת העל".

כבר היום יחלו בהנהלה בהכנות לעונה הבאה, כשהתקציב צפוי לעמוד על כ-15 מיליון שקלים, שיהיו בנויים גם על סיוע מהעירייה ומספונסרים.
מי שיבלוט בחסרונו בעונה הבאה הוא האיש שאחראי על שתי עליות ליגה ברציפות, המאמן עופר טסלפפה, שמייד אחרי המשחק השבית מעט את השמחה כשהבהיר כי לא יישאר במועדון. הסיבה: טסלפפה לא מחזיק בתעודת פרו והוא לא רצה להיות במערכת בקומבינה.

עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)

עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)

 

בריאיון לערוץ הספורט אמר טסלפפה: "אני לא מתכוון לעבוד כ'מאמן צללים'. נס ציונה הציעה לי להמשיך בכל תפקיד ואני סירבתי. אני אוהב את המקום הזה, אבל החלטתי להמשיך הלאה. כל מאמן שואף לאמן בליגה הראשונה וזה בהחלט צבט בלב, אבל מה שצריך לקרות יקרה".

על העלייה עצמה אמר המאמן: "זו לא עלייה רגילה. רצינו בתחילת העונה רק לשרוד והמטרות של הקבוצה הלכו וגדלו ככל שהעונה התקדמה. יש כאן הנהלה מצוינת שנותנת לעבוד, צירפנו שחקנים שהתאימו לקבוצה והאמינו בדרך. אין מאושר ממני, בטח לאור ההמשכיות של הקבוצה. שבעה שחקנים המשיכו איתנו מליגה א' ומגיעים איתנו לליגת העל וזה הישג ענק. ברור שלסקציה יש סיכוי להישאר בליגת העל. חדרה שרדה וגם הקבוצה הזו מסוגלת. עם התמיכה הנכונה מצד ראש העיר, יש כאן יכולת לעוף קדימה".

נכון לעכשיו המועמד המוביל להחליף את טסלפפה הוא עמיר תורג'מן, כשגם שמם של יובל נעים וזיו אריה עלה על הפרק.

מבחינת סגל השחקנים, בקבוצה ייפגשו עם מרבית השחקנים הנוכחיים במטרה להשאירם לעונה נוספת. יחד עם זאת, ישנה התעניינות של מספר קבוצות בשחקני המפתח של נס ציונה, ובראשם רז שטיין ונאור סבג. הפועל תל אביב, למשל, כבר החלה בגישושים, וגם בחדרה, בקרית שמונה וברעננה עוקבים. בנוסף, שלושה שחקנים יחזרו למועדונים שמהם הושאלו: אדר אוואט (מ.ס. אשדוד), בן שמעוני (בני יהודה) ודור גלילי (מכבי תל אביב).

דבר נוסף שיצטרכו לפתור במועדון במהרה, זו סוגיית האצטדיון הביתי. כרגע האצטדיון אינו מאושר לקיום משחקים בליגת העל, בין היתר משום שחסר בו לוח תוצאות אלקטרוני שעלותו נאמדת במאות אלפי שקלים. במועדון מעוניינים להכשיר את האצטדיון וגם בעירייה טוענים כי יפעלו בהתאם לדרישות של מנהלת הליגה. ליתר ביטחון יפנו קברניטי הקבוצה לראשון לציון, במחשבה שאם משחקי הבית יתקיימו שם יגיע יותר קהל מאשר לאשדוד, לפתח תקווה או לעיר אחרת.

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ בירך את הסקציה נס ציונה ואת הפועל כפר סבא על העלייה ואמר: "אחרי החגיגות והשמחה הגדולה, חשוב להשכיל לבנות קבוצות ראויות כדי להמשיך גם בליגת העל את סיפור הסינדרלה הקסום של שני המועדונים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר