גיא צור ושר הכלכלה אלי כהן
גיא צור ושר הכלכלה אלי כהן

מועצת רחובות צפויה לאשר סיוע בחידוש חזיתות מבנים בעיר

חבר מועצת רחובות גיא צור, המחזיק בתיק ההתחדשות העירונית והפרויקטים, הגיש שתי הצעות לסדר שיידונו במועצת העיר הערב (שני), לרבות פרויקט התחדשות עירונית גם בבתים שאינם עומדים בתנאי הסף לתמ"א 38

פורסם בתאריך: 20.5.19 15:16

-->

חבר מועצת רחובות גיא צור, המחזיק בתיק התחדשות עירונית ופרויקטים, הגיש שתי הצעות לסדר שיידונו במועצת העיר הערב (שני). ההצעה הראשונה עוסקת בנושא סיוע וחידוש חזיתות:

"מליאת מועצת העיר מתבקשת לאשר הצעה הקובעת הקמת ועדה לקבלת סיוע ותמיכה תקציבית לשיפוץ מבני מגורים, אשר יעמדו בקריטריונים שייקבעו על פי אמות מידה רלוונטיות ועל בסיס ייעוץ משפטי והנדסי תוך התאמה למסגרת תקציב".

על פי ההצעה, הוועדה תורכב ממנכ"ל העירייה דורון מילברג, חבר המועצה צור, אנשי מקצוע ונציג ציבור עם זיקה לתחום עיסוק הוועדה. בנוסף, מליאת המועצה תצהיר על תמיכתה העקרונית ועידודה לשיפוץ חזיתות מבנים למען שיפור סביבת המוגרים בעיר במקומות הנדרשים לכך.

גיא צור: "מדובר בלא פחות ממהפכה, כיוון שההצעה מאפשרת להכניס לתוך תחום ההתחדשות העירונית גם בתים שאינם עומדים בתנאי הסף לתמ"א 38, ובכל זאת אנו דואגים לשיפור חזות בתים ועסקים. אין ספק כי שיפוץ החזיתות יהווה נדבך נוסף בהתחדשות העירונית על פי חזונו של ראש העיר, רחמים מלול".

הצעה נוספת של צור שתידון היום היא בנושא קידום וחיזוק העסקים המקומיים ברחובות. על פי ההצעה, "יש להעדיף את העסקים ברחובות ולעודד את תושבי העיר לרכוש מעסקים ברחבי העיר מוצרים ושירותים".

צור מציע כי "מועצת העיר תפעל לאשר החלטה עקרונית לקידום צעדים לעידוד עסקים מקומיים, ביניהם קידום כנס העסקים העירוני למתן במה לנושאים רלוונטיים, נטוורקינג וחשיפה לעסקים מקומיים, וכן הקמת ועדה הכוללת את נציגי בעלי העסקים וקבלת הצעות לעידוד תושבי רחובות לרכש מקומי. מסקנות הוועדה יוצאו בפני ראש העיר ויועברו ליישום ככל שניתן".

צור אומר: "כחלק ממדיניות ראש העיר לחיזוק הכלכלה בעיר רחובות, אנו חותרים לתמיכה בעסקים המקומיים בכל דרך אפשרית. מסחר ותעסוקה איתנים בעיר רחובות ישרתו היטב את התושבים ואת העיר, והם חלק אינטגרלי מעבודתנו בפיתוח העיר רחובות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מיקי

    אם היו עושים חניה חינם אולי היו מצילים את העסקים שברחוב הרצל. כיום נוסעים לבילו סנטר שם יש חנייה מרווחת ובחינם

  2. שחר חן

    למה לא מטפלים בעיניין התמ"א אני מחכה כבר 8 שנים שתאשרו יש פוטנציאל למקום הכול מסביב בניה חדשה .בסוף זכריה מדר לכיוון אושיות אז לא לאפשר הבניין ישן אין ממד פשוט הכול גמור למה לחקות אם אפשר לעשות קצת גמישות עם המצב

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר