תחרות העבריאדה ברחובות
תחרות העבריאדה ברחובות

ליאל דדון מבית הספר תחכמוני היא אלופת העבריאדה ברחובות לשנת 2019

גמר תחרות העבריאדה העירונית של רחובות נערך אתמול בהיכל התרבות במעמד ראש העיר רחמים מלול ובכירי מערכת החינוך העירונית. ראש העיר הידוע בחיבתו לעברית אף היה אחד ממחברי השאלות בתחרות, שבה זכתה ליאל דדון מבית הספר תחכמוני. במקום השני זכתה מאיה לוי מהרצוג ובמקום השלישי זכה ניר גולדשטיין מבכור לוי

פורסם בתאריך: 1.5.19 08:53

-->

אתמול (שלישי) התקיימה העבריאדה החמישית לבתי הספר היסודיים ברחובות, בהיכל התרבות בעיר. העבריאדה העירונית הינה יוזמה של צוות בית הספר הרצוג, אשר מוביל אותה מדי שנה בשיתוף הפיקוח במשרד החינוך והמחלקה לחינוך יסודי בעיריית רחובות, שהשקיעה רבות בפרויקט בתכנון, בשותפות ובמימון האירוע.

בתחרות משתתפים תלמידי כיתות ה'-ו' מ-21 בתי ספר, שעברו תהליך למידה מעמיק ורחב מתוך מאגר של מילים, משפטים, מילים נרדפות וחריזה בשפה העברית. בכל בית ספר נערכה תחרות שבסופה נבחרו נציגים, ובחצי הגמר שהתקיים בבית הספר הרצוג נבחרו נציגים יחידים מכל בית ספר שהגיעו לשלב הגמר העירוני.

לפרויקט העבריאדה חשיבות גדולה ביותר: בתקופה זו שבה כולם מדברים בשפה לא תקנית, יש חשיבות עליונה ללימוד השפה העברית התקנית ולהנחלתה בקרב הדור הצעיר. שרה והב, מנהלת מחלקת החינוך היסודי בעיריית רחובות: ״חשוב לנו מאוד להנחיל ל״דור המסכים״ את כללי השפה העברית בצורה הנכונה. התחרות ברמה גבוהה ביותר ואני גאה בתלמידים ובתלמידות שהשתתפו בה. תודה לציפי מנהלת הרצוג, לצוות בית הספר, לויקי המפקחת, למנהלי בתי הספר, לרכזות בתי הספר ולתלמידים היקרים שלמדו, שיננו והגיעו להישגים יפים".

ראש העיר רחמים מלול, הידוע בחיבתו לשפה העברית, השתתף בחיבור השאלות לגמר העירוני. בדבריו אתמול אמר: ״מאוד חשוב לרכוש ידע ואוצר מילים בשפה העברית. דווקא בעידן הזה, חשוב להנחיל את השפה העברית על כל העושר והיופי שלה החל מגיל צעיר. חשוב לאמץ את כללי השפה, שלצערנו מצטמקת ולפעמים לא קיימת, בשל השימוש הגובר והולך בסלנג. אני מחזק את ידי צוותי החינוך שלנו שעושים את זה, וגם אם לא הגעתם לשלב הסופי אבל למדתם את החומר – כבר זכיתם מבחינתי והשגנו את שלנו".

בסום התחרות זכתה במקום הראשון ליאל דדון מבית הספר תחכמוני, במקום השני זכתה מאיה לוי מבית הספר הרצוג ובמקום השלישי זכה ניר גולדשטיין מבית הספר בכור לוי.

שלושת הזוכים

שלושת הזוכים בתחרות העבריאדה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר