איתי שאבו
איתי שאבו

מכבי שעריים הובסה במשחק ההכנה הראשון 3:0 על ידי הפועל ירושלים

במועדון לא מתרגשים מההפסד. הבלם איתי שאבו חתם וגם נדב מוניס צפוי להישאר. השבוע ייערכו שני משחקי אימון נוספים

פורסם בתאריך: 30.7.17 12:55

-->

מכבי שעריים ערכה בסוף השבוע את ניסוי הכלים הראשון שלה לעונה הקרובה, אך ככל הנראה היא תעדיף לשכוח אותו. הקבוצה של שלומי עמר הובסה 3:0 על ידי הפועל ירושלים, שכמו שעריים גם היא נשרה לליגה א' בתום העונה החולפת. ירושלים צפויה לבקש לשחק במחוז הצפוני של ליגה א', דבר שיגרום לקבוצה מרחובות להשתבץ במחוז הדרומי שנחשב לקשה יותר.

אוהדים רבים הגיעו אל המגרש הסינטטי המחודש בסמוך לאצטדיון בשעריים, כדי לצפות בקבוצה הנרקמת בשכונה. לצערם הם ראו קבוצה שעדיין אינה מחוברת בחלק ההתקפי ומאוד לא מסודרת בחלק ההגנתי. לאור משחק ההכנה הזה ינסו בשעריים להחתים לעונה נוספת את הבלם נדב מוניס, שכבר הביע נכונות להישאר במועדון – אפילו אם זה אומר לשחק בליגה השלישית. מעבר למוניס, מיד לאחר המשחק חתם במועדון הבלם איתי שאבו, ששיחק בעבר במכבי יפו ובעונה האחרונה שיחק במדי הפועל הרצליה.

במועדון אמרו לאחר החתימה: "מדובר בבלם צעיר ומוכשר ובעיקר בשחקן בעל אופי שאותו אנחנו רוצים בשעריים".

ומה לגבי התבוסה במשחק האימון?  במועדון לא התרגשו מתוצאת הסיום והדגישו כי מדובר במשחק הכנה, כאשר המטרה היא לתת למאמן את האפשרות לבחון כמה שיותר שחקנים.

משחק הכנה נוסף ייערך מחר (שני) בשעה 16:00 מול מכבי יבנה, וביום חמישי תפגוש הקבוצה של שלומי עמר את מכבי קרית גת. המשחקים צפויים להיערך במתחם האימונים החדש, שאמור להיות גם המגרש הביתי של הקבוצה עד שיושלמו השיפוצים באצטדיון בחודש ספטמבר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר