כלנית מרון
כלנית מרון

כלנית מרון, ילידת שעריים ופליטת 2025, מוציאה סינגל ראשון בעברית

מרון: "אחרי שנים שאני שרה באנגלית הרגשתי חוסר ביטחון, למרות שנולדתי בישראל וזאת שפת האם שלי. עבדתי המון באולפן עד שהרגשתי שזה מתפרץ ממני"

פורסם בתאריך: 2.4.19 07:22

-->

כלנית מרון, יוצאת הריאליטי 2025 מבית קשת, היא ילידת שכונת שעריים ברחובות. כלנית נולדה למשפחה מסורתית דתית מרובת ילדים, למדה במסגרות שונות כולל מוסדות דתיים, ובגיל 17 קנתה כרטיס טיסה פתוח לשנה וטסה לבדה לארצות הברית כשהיא לא יודעת מילה אחת באנגלית. בשנה הראשונה מחצית מהיום היא למדה אנגלית ומחצית מהיום הייתה הומלסית שמחפשת מחסה. הזמן והעקשנות זימנו לה רק טוב והיא החלה להופיע בהוליווד, במנהטן ובספרד. בין היתר היא התארחה באלבומו השני של ריקי מרטין, בשיר שנקרא, "one nigh man", ופס הקול שלה נכנס למשחק FIFA 2006. היא זכתה במקום הראשון בתחרות כותבים בתוכנית הטלוויזיה של "ג'ון לנון", שיתפה פעולה עם חברת התקליטיםNMC , ועוד.

בגיל 31 החליטה כלנית לקחת פסק זמן ממוזיקה, חזרה ארצה והתמקדה בגידול ילדיה. כעת היא משחררת סנונית ראשונה בעברית, בסינגל "אין לי אוויר" – שיר בלוז ים תיכוני עם המון נשמה (מילים ולחן: כלנית מרון, אסף צוריה, איציק קדם ודניאל משה; עיבוד והפקה מוזיקלית: אסף צוריה).

"לקח לי זמן לשיר בעברית", אומרת כלנית, "לא היה לי קל כי אחריי שנים שאני שרה באנגלית הרגשתי חוסר ביטחון, למרות שנולדתי בישראל וזאת שפת האם שלי. עבדתי המון באולפן עד שהרגשתי שזה מתפרץ ממני. אני מקווה שתאהבו את התוצאה ותעריכו את הדרך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר