עו"ד קארין ברגינסקי
עו"ד קארין ברגינסקי

התקדמות בקידום תכניתה של עו"ד קארין ברגינסקי נגד אלימות ברשת

ראש העיר רחמים מלול הורה לקדם את תכניתה של עו"ד קארין ברגינסקי נגד אלימות ברשת. בקרוב צפוי בינה ובין מחזיק תיק החינוך זהר בלום שיתוף פעולה בנושא

פורסם בתאריך: 1.4.19 08:21

-->

בשבוע שעבר פורסם ב"ערים" כי חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי הגישה הצעה לסדר בדבר "תוכנית למניעת שיימינג ואלימות ברשת". בהצעה ציינה ברגינסקי כי "מספר הרצאות אינן מהוות תחליף לתוכנית מקצועית, יסודית ואינטנסיבית שפונה למשולש תלמיד, מורה, הורה, וכי התוכנית חייבת להיכנס ולהיות חלק בלתי נפרד מהחינוך הפורמלי. בין היתר היא צירפה תוכנית מלאה שערך עבורה מומחה בתחום עבירות מחשב, גלעד האן.

אתמול (ראשון) בישיבת המועצה, גם ראש העיר רחמים מלול התרשם מהדברים ועל אף שברגינסקי נמנית על חברי האופוזיציה, הורה מלול לקדם את הנושא.

ברגינסקי: "היה מרגש להקשיב לתושבת העיר שהגיעה לספר לחברי המועצה על השיימינג שחוותה בתה ברשת. בהנחייתו ובהתחייבותו של ראש העירייה רחמים מלול, תתקיים ישיבה שלי ושל זהר בלום לקראת ועדת החינוך שתתכנס בהקדם בנושא התכנית שהצגתי. נתחיל בשיתוף פעולה תוך שאיפה לשלב, לכלול ולסנכרן את התכנים שהצגתי בתוכנית העירונית בנושא החשוב הזה. תודה לחברי המועצה והתושבים שדחפו והפעילו לחצים כדי שזה יתקדם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר