נציגי ועדי הבתים ברחוב נתן אלתרמן עם אבי קינד, איטל בציר-אלשיך וליאור שוקרי
נציגי ועדי הבתים ברחוב נתן אלתרמן עם אבי קינד, איטל בציר-אלשיך וליאור שוקרי

רחוב נתן אלתרמן יהפוך לחד סטרי ותוגבר האכיפה כנגד חניה על מדרכות

נציגי ועדי הבתים ברחוב נתן אלתרמן קיימו פגישה עם נציגי העירייה בנושא תנועה, תחבורה, פיקוח, שילוט ואכיפה. ורד הורניק, תושבת הרחוב: "שמחנו לראות שיש בעירייה אוזן קשבת ונכונות רבה לקדם ולפתור את הבעיות שהועלו"

פורסם בתאריך: 28.3.19 08:24

-->

אתמול (רביעי) נציגי ועדי הבתים ברחוב נתן אלתרמן קיימו פגישה עם נציגי העירייה בנושא תנועה, תחבורה, פיקוח, שילוט ואכיפה. מטעם עיריית רחובות השתתפו בפגישה חבר המועצה המחזיק בתיק התחבורה, אבי קינד, חברת המועצה המחזיקה בתיק האסטרטגיה, החדשנות והיזמות, איטל בציר-אלשיך, ומנהל אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני, ליאור שוקרי.

רחוב נתן אלתרמן נמצא ב״גבעת האהבה״, על גבול השכונות רחובות החדשה, מילצ'ן, שעריים ומרמורק. המקום החל להתאכלס לפני כחמש שנים, אך הוא עדיין נמצא בתהליך פיתוח. בסיור הוצגו על ידי ועדי הבתים בעיות שונות שעלולות לסכן בעיקר את הולכי הרגל, כמו היעדר מדרכות, חניות, מעברי חציה ושילוט סביב הכיכר הריקה.

אבי קינד וליאור שוקרי הסבירו לתושבים את השיקולים התחבורתיים שמנחים אותם והבטיחו לקדם לפי התכניות הקיימות פיתוח, שילוט וסימון בסמוך לבניינים, וכן בניית שביל זמני להולכי הרגל בכיכר. כמו כן, הרחוב יהפוך לחד סטרי ותוגבר האכיפה כנגד חניה על מדרכות.

לדברי צוות הסיור, שאר הבעיות התחבורתיות יאלצו לחכות עד לפיתוח הכיכר. מכיוון שהובטח בעבר לרוכשי הדירות ברחוב שהפיתוח יחל עם סיום בניית שני הבניינים הנוספים (במאי הקרוב), תיקבע פגישה עם נציגי החברה לפיתוח רחובות או עם ראש העיר רחמים מלול בנושא.

ורד הורניק, תושבת הרחוב: "שמחנו לראות שיש בעירייה אוזן קשבת ונכונות רבה לקדם ולפתור את הבעיות שהועלו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר