ערב הפתיחה של מרכז הבילוי החדש לצעירי רחובות
ערב הפתיחה של מרכז הבילוי החדש לצעירי רחובות

מאות צעירים הגיעו לערב הפתיחה של מרכז הבילוי החדש מבית עיריית רחובות ורשת חוויות

המרכז החדש לבילוי ופנאי לצעירי רחובות התמלא כבר בערב הראשון לפתיחתו, עם נשף פורים שנערך עם הסטנדאפיסט אמירם טובים והזמר יגל. גם ראש העיר רחמים מלול הגיע לברך

פורסם בתאריך: 21.3.19 09:15

-->

הצעירים והצעירות הרבים שזרמו אמש (רביעי) מחופשים ל״אורו״, לחגוג את נשף פורים, הוכיחו שמדובר במענה לצורך קיים. בנשף, שהיווה את יריית הפתיחה למרכז הבילוי החדש לצעירי רחובות, הופיע הסטנדאפיסט אמירם טובים שהצחיק את הצעירים. הזמר הרחובותי יגל הקפיץ את הרחבה והנוכחים התפנקו בבופה עשיר.

מארגני הנשף עם הסטנדאפיסט אמירם טובים

 

ראש העיר רחמים מלול הגיע לברך ופתח את הערב: "אני שמח על היוזמה להקים מקום כזה. אני מקווה שהמרכז הזה יערוך אירועים רבים, מגוונים ומוצלחים לרווחת צעירי העיר. תודה רבה לאמיתי כהן שחלם על המקום הזה ולאורית לאופר שסייעה בהקמתו. חג שמח".

חבר המועצה אמיתי כהן, יו״ר רשת חוויות: ״אני גאה לפתוח את הערב הראשון של מרכז הבילוי החדש לצעירים ברחובות. מרגש לראות את מאות האנשים שהגיעו לכאן לחגוג. נשמח להמשיך ולראות אתכם באירועים הבאים".

רחמים וזהבה מלול עם אמיתי כהן

המיזם יצא לדרך לאחר תכנון ארוך בשיתוף פעולה מיוחד בין ראש העיר ויו"ר דירקטוריון חוויות, אמיתי כהן. בשנים האחרונות קיבל כהן פניות רבות מצעירי העיר, אשר משוועים לצאת לבלות קרוב לבית וליהנות מאירועי תרבות ופנאי חווייתיים וייעודים, באווירה נעימה ובמחיר אטרקטיבי. בעקבות הצורך, הוא פנה עם היוזמה לפתוח מקום כזה ברחובות לראש העיר, אשר נענה לבקשתו. הם החלו לגבש יחד את ההחלטה לפיה העירייה ורשת חוויות יפתחו מרכז בילוי ופנאי לצעירים, חילונים ודתיים כאחד, אשר ייתן מענה לצורך הזה באופן קבוע.

בתום תהליך ארוך של חשיבה ותכנון היוזמה הייחודית יצאה לדרך עם האירוע הראשון בפורים. המיזם אמור לפעול מדי שבוע במיקום קבוע, שטרם נסגר סופית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר