סדנת סליים בעירונוער
סדנת סליים בעירונוער

אשפית הסליים הגיעה למפגש מעריצים ברחובות

בעירונוער התקיימה סדנה ייחודית להכנת סליים עם היוטיוברית המתמחה מיכל מצוב

פורסם בתאריך: 5.3.19 07:20

-->

בשבוע שעבר התקיימה סדנה ייחודית בעירונוער, מחלקת הנוער של אגף החינוך בעיריית רחובות, סדנת סליים שכללה מפגש מעריצים עם היוטיוברית המתמחה בסליים, מיכל מצוב.

האירוע הוגדר כהצלחה גדולה ובקהל נכחו ילדים ובני נוער רבים. במהלך האירוע שמעו הנוכחים על התפתחות הסליים בעולם ובארץ, הכינו סליים אישי בטוח ושאלו שאלות.

סדנת הסליים הינה חלק מאירועי אביב לנוער שמארגנים בעירונוער, אשר כוללים רייב פורים ב-21.3, האקתון בנושא כדור הארץ בתאריך 5.3, וכן כיתת אמן עם הכוכב חנן בן ארי ב-12.3. האירוע נערך בשיתוף פרלמנט הילדים העירוני.

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער באגף החינוך: "אנחנו עושים כל מאמץ לחדש ולהביא סדנאות ואירועים שקרובים לליבם של בני הנוער ברוח הזמן. הפעם זו סדנת סליים שהעבירה היוטיוברית המוכרת, מיכל מצוב. אני מזמין את בני הנוער בעיר לקחת חלק בשאר אירועי האביב לנוער שאנו מקיימים בעירונוער להנאתם".

חבר המועצה אסף אלבר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "משמח לראות את העבודה המקצועית של מחלקת הנוער העירונית בפעילויות שונות שמתאימות ומעניינות ילדים ובני נוער שונים. אירוע השלג, מפגשים, פעילויות מנהיגות והאקתונים. אני תקווה שנצליח להרחיב את הפעילות הזו כדי להגיע לכל ילד, ילדה, נער ונערה בעיר ולפגוש את הצרכים והרצונות של הנוער".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר