נהנים בעירונוער
נהנים בעירונוער

לא ישעמם באוגוסט: עדן בן זקן ונועה קירל בדרך לרחובות

השתיים תופענה בגן המייסדים במסגרת אירועי הקיץ לבני הנוער

פורסם בתאריך: 25.7.17 10:39

-->

במחלקת הילדים והנוער ברחובות הבטיחו קיץ גדוש בפעילויות לבני הנוער ועד עכשיו נראה שהצעירים נענים בהמוניהם. במהלך ימי החופשה גדשו עד עתה את המקום כ-2,000 בני נוער, וזוהי רק ההתחלה. מתחם ה'עירונוער' פתוח מידי יום החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד השעה 22:00 בלילה, בליווי צוות מקצועי ומיומן בחינוך והדרכת בני נוער. ה'עירונוער' מאובטח החל מהשעה 15:00 ועד הסגירה מדי יום.

נהנים בעירונוער

לא משעמם. נהנים בעירונוער

 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: "בקושי הספקנו להתאושש מאירועי חודש יולי, והנה, חודש אוגוסט מגיע וגם הוא עשיר בתכנים, פעילויות, הופעות, סדנאות ועוד, שיתקיימו במתחם ה'עירונוער' ובמתחם 'בריכות וייסגל'. ההיענות הגדולה של בני הנוער, אשר מגיעים אל האירועים בהמוניהם, מחממת את ליבי ומראה לי את הבעת האמון שלהם בתכנים והפעילויות שיצרנו עבורם. זה לא היה קל, אבל אני מאמין שמדובר בפריצת דרך של ממש, הצלחנו לקלוע לטעמם של כל בני הנוער בעיר. אני מאחל לכם קיץ חם, מגניב ובעיקר בטוח".

כאמור, החגיגה תימשך גם במהלך חודש אוגוסט, כאשר עיריית רחובות בשיתוף החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש יקיימו מגוון רחב של פעילויות תרבות, ספורט ופנאי במספר מוקדים ברחבי העיר. בין האירועים יתקיימו במתחם 'בריכות וייסגל' אירועי עיר הילדים והנוער במשך חמישה ימים (6-10.8), בין השעות 17:00 עד 23:00 ויכללו מופעים לכל המשפחה, ביניהם המופע של "ד"ר מולקולה", מופע מדעי לכל המשפחה, ערב קריוקי, תאטרון בובות, מעגל מתופפים, משחקי ספורט, הצגות ילדים, מסיבות, משחקי בריכה ועוד הפתעות. גם מתחם ה'עירונוער' ימשיך את הפעילות הענפה וכך, בין היתר, יתקיים טורניר פינג פונג נושא פרסים, ערב העצמה נשית עם עדי ברקן ומיטל מיכאלי, מופע ענק של דורון ביטון וקטריקס, ערב תיאטרון ואימפרוביזציה, מופע של יובל דמרי, כיתת אמן עם סקאזי, ועוד.

לקראת סיום החופש הגדול, בתאריך ה-28.8, יחתמו את אירועי הקיץ שתי הזמרות האהובות עדן בן זקן ונועה קירל, במופע עם מיטב הלהיטים בגן המייסדים בעיר, ללא עלות.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר