חנות אביזרי מין ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock

זמן לאהבה | חנות אביזרי מין ששווה להכיר

"זמן לאהבה", חנות המעניקה ייעוץ אישי, דיסקרטיות ומענה אמיתי לצרכים שלכם – קיקי ואזנה בעלת החנות הידועה ברשת כ- "כוהנת האהבה" ,דיברה איתנו על מיניות, אביזרי אהבה ואיך היא הגיעה למעמדה הנוכחי שהקנה לה את הכינוי "קיקי"

פורסם בתאריך: 21.2.19 11:17

-->

קיקי ואזנה, הבעלים של "זמן לאהבה" הגיעה לתחום מוצרי המין במקרה. בשנת 2012 פנתה אליה אישה חרדית, בעלת חנות להלבשה תחתונה, ושיתפה אותה בקושי של נשים מהמגזר הדתי למצוא מוצרים אישיים למיטה. זמן קצר לאחר מכן, היא החלה לפתח ולשכלל את עבודתה החדשה: ייעוץ אישי ומתן מענה לנשים וזוגות שהגיעו אליה עם מגוון של צרכים ובעיות. כיום, קיקי מנהלת חנות מיוחדת לאביזרי מין שבה כל לקוחה ולקוח יכולים להגיע ולקבל מענה אישי ולהרגיש בטוחים שיקבלו שירות דיסקרטי, מקצועי המכוון לחוויית לקוח מהנה ומעשירה. "אני מזמינה לשאול, להתייעץ, להתעניין ולבדוק. עם הזמן הלקוחות שלי העניקו לי את הכינוי 'קיקי' המגיע כנראה מקינקי… החלטתי לאמץ אותו, וכיום אני עונדת אותו בשמחה".

קיקי ואזנה, הבעלים של "זמן לאהבה". צילום: מלי דויד

קיקי ואזנה, הבעלים של "זמן לאהבה". צילום: מלי דויד

איך נראית החנות ואיך מרגיש השירות שלך?

"החנות היא מקום דיסקרטי וכדי להגיע צריך לתאם מראש. 'זמן לאהבה' הוקמה מתוך הבנה והכרה בצורך בפרטיות ומספקת מענה וכבוד לשמירה על אנונימיות וצנעת הפרט. החנות מציעה שירות ייעוץ מקצועי ואמין המזמין את הלקוחות לגלות ולשכלל את תפיסת המין שלהם, הדינמיקה הזוגית, ועולם הארוטיקה המופלא".

מי קהל הלקוחות שלך?

"מגיעים אלי לקוחות מכל הסוגים: מהמגזר החרדי, ידוענים שמעוניינים בשירות הדיסקרטי, ובעיקר זוגות ונשים. בהתחלה הגיעו בעיקר אנשים מגילאי 30 פלוס, היום יש יותר מודעות למשמעות המין בחיינו ואני פוגשת גם חיילות ואנשים צעירים. רוב המוצרים מכוונים לנשים, על טהרת ההבנה של המנגנון הנשי וגם התחום המחקרי מתמקד בפיתוח מוצרים לאישה".

מה צריך לקחת בחשבון ברכישה של אביזרי מין?

"החנות נותנת מענה מלא למגוון של לקוחות ומחזיקה רק מוצרים איכותיים של חברות אירופאיות מובילות בתחום הטכנולוגיה והמחקר הארוטי. חשוב שהמוצרים יהיו באיכות הגבוה ביותר, יש הבדלים באופן ייצור הסיליקון ותחזוקה לא נכונה עלולה להפוך מוצרים ללא ראויים לשימוש. אני מייבאת לחנות מוצרים ממותגים בחו"ל ומקפידה על סינון וברירה של הסחורה. כשמדובר במוצרים אינטימיים, הבאים במגע עם הגוף, אין מקום לפשרות".

מהן הסיבות שבגללן אנשים מגיעים לחנות?

"רוב הגברים שמגיעים בדרך כלל, מגיעים בעקבות בת הזוג. לרוב הם זוגות המעוניינים לחדש או לגוון, בנוסף לאנשים המגיעים עם בעיות ספציפיות ומחפשים ייעוץ מקצועי בעניין. לעיתים  מגיעים אלי עם ידע קטן מאוד בנושא ומבקשים הסברים. בעולם שבו רובנו לומדים מהאינטרנט על מיניות קיים הרבה בלבול אפילו בנוגע לאנטומיה בסיסית או מגע מיני על סוגיו. הלקוחות שלי הם ברובם לקוחות חוזרים, המפתחים אמון בהכוונה ובשירות של החנות שיכולה לענות על צרכיהם המשתנים בין אדם לאדם."

איך התחום הזה נתפס?

"עדיין קיים פחד וחשש סביב הנושא. אנשים מפחדים להגיע לחנויות מין, נבוכים או מתביישים שיראו בציבור. ברוב חנויות המין בארץ הלקוחות נאלצים להתייעץ בזמן שבחנות לקוחות נוספים מה שלא תורם למבוכה. כתוצאה מכך רכישות רבות נעשות בלי לדעת בכלל למה מיועד המוצר וכיצד זה עונה על הצורך.  אני מנהלת מקום שמקדש את העולם האינטימי ומכירה במשמעות ובחשיבות הגדולה שלו בחיי כולנו."

מה את צופה לגבי החידושים הטכנולוגים אשר עשויים לשנות את התחום?

“הטכנולוגיה מספקת לנו אמצעים מעולים, רבים מהם נמצאים בחנות שלי, אבל מה שמניע אותנו זה אהבה. בסוף, נרצה תמיד להרגיש נאהבים מול אדם אחד ולהוציא צדדים חדשים ומגוונים שלנו, לרגש ולהתרגש – לזה אין תחליף. אנחנו מחפשים אחר פנטזיות ולמדים מהם, כולנו רוצים להרגיש יותר שלמים ובנוח באינטימיות עם מי שאנחנו נמשכים אליו. הטכנולוגיה עדיין לא מצאה תחליף לרגשות"

צור קשר

קישור לאתר

פייסבוק: זמן לאהבה

קישור לאינסטגרם

כתובת: יעקב 43 רחובות

מייל: [email protected]

טלפון: 052-6665521


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר