ישיבת מועצת רחובות
ישיבת מועצת רחובות

אלפי תושבים צפו בשידור הבכורה הישיר של ישיבת מועצת רחובות

לראשונה שודרה ישיבת מועצת רחובות בשידור ישיר באינטרנט ויותר מ-5,000 תושבים צפו בה. כעת נותר לקוות כי השידור בלייב יתקיים באופן קבוע

פורסם בתאריך: 20.2.19 08:48

-->

ביום שני השבוע הערכה ישיבת מועצה של עיריית רחובות, אשר כללה היסטוריה קטנה. לראשונה הישיבה שודרה במלואה בשידור ישיר בדף הפייסבוק של עיריית רחובות. הדבר אמנם הביא להתלהבות יתר של כמה מהנוכחים, וגם גרם אולי לכך שהישיבה ארכה יותר מהרגיל, אך הרוב המוחלט של חברי המועצה מברכים על המהלך ומקווים כי מדובר בשידור ראשון מבין רבים וכי הדבר יהפוך למסורת, בטח לאור העובדה כי לשידור נחשפו יותר מ-5,000 תושבים שחשים מעורבים יותר בנעשה בישיבות המועצה.

חבר האופוזיציה אביב איטח, שהחל לפעול לקידום שידורים ישירים מישיבות המועצה לפני כשלוש שנים ואף הגיש בעבר הצעה לסדר בנושא, סיכם: "לאחר מאבק של שלוש שנים מגיע לתושבי רחובות בשנת 2019 להיות מעורבים בהחלטות שנוגעות לאיכות חייהם ולעתידם. אני מברך את ראש העירייה על ההחלטה וההבנה שהגיע הזמן לשים את האגו והפוליטיקה בצד ולהביט קדימה, אל עבר העתיד והחדשנות. אמשיך להוביל ולקדם יחד עם התושבים את נושא השקיפות במועצת העיר".

אביב איטח

אביב איטח

 

חברת המועצה איטל בציר אלשיך, שהצהירה במהלך קמפיין הבחירות שלה כי תפעל להגברת השקיפות, בירכה אף היא על המהלך וציינה: "אלפי הצפיות של תושבים בשידור לייב מתוך הפייסבוק של מועצת העיר זו ההוכחה שצדקנו בכך שאמרנו עד כמה זה חשוב בעידן של היום ליצור שקיפות אל מול הציבור. בהזדמנות זאת אני רוצה לברך את ראש העיר על היוזמה והירתמות למען מדיניות של שקיפות ושיתוף ציבור".

איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)

איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר